diumenge, 21 de juliol del 2013

Bàsics de rebaixes

Les rebaixes també són un bon moment per adquirir peces bàsiques d'una certa qualitat, que utilitzem com a fons d'armari i que ens serviran per altres temporades: samarretes llises, pantalons pel dia a dia, texans, etc, etc. 
Jo ja he fet la meva compra de bàsics per aquesta temporada. Hi ha una botiga on m'encanta anar-hi a buscar les meves peces bàsiques i és que amb el nom ja t'ho diu tot, parlo de Código Básico, una cadena de moda que neix al 2006 oferint camisetes bàsiques en cotó, sense floritures ni dibuixos, ni cap tipus de detall, per a tota la família: dona, home i nen. 
D'aquesta manera, a Código Básico trobem dues seccions: una, la bàsica de camisetes de cotó que es repeteix cada temporada, i l'altra que permet cert marge a la innovació. De totes formes, el que trobem bàsicament en aquesta botiga, a Reus situada al Raval de Jesús, són samarretes - de tirants, de màniga curta o màniga llarga - en diferents opcions cromàtiques, tot i que els colors més rellevants són els bàsics: el blanc, el negre o gris. 
Els meus bàsics de Còdigo Bàsico son aquestes dues samarretes de tirants, amb el mateix tall, una amb el bàsic color blanc i l'altre en blau cobalt. Amples i còmodes per combinar amb texans, una faldilla curta o uns shorts. 





Per altra banda, també anava buscant uns pantalons amples, en seda o algun altre teixit suau i còmodes per portar a l'estiu, per aquells dies que no et ve de gust ensenyar les cames i que els texans et fan tanta calor. La temporada passada n'havia vist uns al Nice Things, però no me'ls vaig arribar a comprar, així que vaig anar a veure si aquesta temporada, que ja ho tenia més decidit, hi havia algun model similar. I si, vaig tenir sort! Uns pantalons de seda de color blau marí estampat amb uns mini topets de color taronja, versàtils, còmodes i fresquets. Una nova peça per al meu fons d'armari.




______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada