divendres, 28 de juny del 2013

Col•lecció Reus Vintage

Preparats per celebrar Sant Pere? Doncs jo, abans d’endinsar-me al centre de la ciutat per anar a veure el Seguici Festiu, la Tronada i la posterior Revetlla de Sant Pere, volia deixar-vos amb una de les meves últimes adquisicions. Aquesta, molt adient al dia d’avui, i que per suposat, ara mateix estrenaré!
Es tracta de la col·lecció Reus Vintage, un conjunt d’objectes de bijuteria feta a mà de manera exclusiva per Piu Piu Vintage, amb il·lustracions d’estil vintage amb elements propis de la ciutat: el nostre campanar i la rosa de Reus. Una aportació original i molt bonica per aquest Sant Pere.
Pel que fa a mi, no em podia quedar sense aquesta polsereta del Campanar! Així que no vaig dubtar en reservar la meva polsera en aquest petit i colorit comerç del Passeig Misericòrdia on podem trobar peces de bijuteria i complements divertits, romàntics i tan especials com aquests dels que parlo avui.  

Jo ja en tenia el collaret del Campanar, del qual ja en vaig parlar aquí, així que estrenar polsera per la Festa Major seria fantàstic, però es clar...havia de deixar la polsera de la Rosa de Reus allí?? No pas! Aquesta també va venir amb mi. Així que avui vaig d’estrena i us asseguro que no seré la única, perquè... que us sembla com a regal per una que va néixer el dia de Sant Pere??? I per a les que vam néixer qualsevol altre dia no us sembla un bon regal per regalar o regalar-vos?


Els complements de Reus a l'aparador de Piu Piu Vintage









¡Feliç Sant Pere a tots els Peres, les Petres, els Paus i a tots els reusencs!

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

1 comentari: