dimecres, 4 de maig del 2011

Regal d'aniversari anticipat

Ja fa alguns dies que m’estic contenint d’anar de botigues...bé, de fet no fa tants dies...però un dels últims dies que vaig decidir anar a donar una volta pels carrers de Reus, ja no se quin era el motiu, potser no n’hi havia cap, i vaig arribar a casa amb unes quantes bosses. Vaig estar voltant per les botigues, havia de ser un primer cop d’ull per veure com es presentava la nova temporada però no me’n vaig poder estar...aquell dia tocava Massimo Dutti, tampoc és una botiga que visiti cada setmana però, aquell dia va triomfar. Quasi no hi havia gent, i em vaig poder provar almenys 10 peces de roba, hi havia totes les talles i un munt de peces molt interessants: vestits vaporosos, d’altres més formals, elegants, amb motius florals, blondes, brodats, ratlles, colors clars, vermells, blaus, taronges, corals, llargs, curts, samarretes, camises, bruses, podies triar i remenar.
En un principi no m’havia de comprar res...però vaig marxar amb dos vestits. Un és de color blanc amb brodats, no m'acabava de fer el pes, però posat és tan còmode i guanya molt més que penjat al penjador i l’altre és de gassa de color salmó, i un fulard blanc amb floretes de color blau marí d’un tacte molt suau, això si, el fulard regal anticipat de la meva mare pel meu aniversari...! 
A veure si para de ploure i els puc estrenar aviat.
Us deixo la mostra del meu petit delicte...








Més info a Trendencias: Massimo Dutti Primavera-Verano 2011


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada