dijous, 19 de maig del 2011

Preparant-se per l’estiu!

Després de donar un cop d’ull al meu armari, que ja fa dies que està preparat per la calor, he pogut veure que aquest any, no em feia falta cap biquini...un calaix ple! Però si, realment sempre hi ha un excusa per posar una peça de roba més a l’armari, ni que després resulti quasi impossible tancar la porta. 
Així que vaig decidir que m’havia de comprar un modelet nou per anar a la platja, això si, aquest any vaig amb una idea clara, ha de ser sense tirants i més aprofitant que per aquesta temporada venen els biquinis bandeau i de paraula d’honor que eviten les marques incomodes dels biquinis lligats al coll o els que porten tirants.
M’he passat uns quants dies descobrint les propostes que ens ofereixen els comerços de Reus per aquest estiu on estar ple d’aparadors on només falta la sorra de la platja i l’aigua del mar.
Aquí teniu algunes idees del que podeu trobar....

Garola Complements Regals
Podeu estar al dia dels productes i les novetats de la botiga a la seva pagina de Facebook

Merceria Sardà

                                                             Interior Merceria Sardà


                                                           Undercolors of Benetton



                                                                  Minimum

                                                                  Woman' Secret


I, perquè tingueu més clar quin és el biquini que us cal per aquest estiu us deixo uns links que us poden venir molt bé per agafar idees:
Doblemoda: Inspirate tendencias baño 2011
Marie Claire: Bikinis 2011
El rincón de la moda: tendencias bikinis
Glamour: El primer chapuzón
La Col·lecció Andrés Sardà que podreu trobar a l'Amill
Col·lecció Calzedonia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada