diumenge, 24 d’abril del 2016

Pastís d'Aniversari by Nina's Cake

Com sabeu aquest blog acaba de complir el seu 5é aniversari, i és emocionant veure la resposta d’alguns comerços que s’impliquen i et mostren el seu suport dia a dia, igual que els lectors que em seguiu, en parleu i que m’animeu a continuar aquest projecte “altruista” que no pretén res més que posar el seu granet d’arena en la promoció del comerç local, mostrant les vivències i experiències personals d’una reusenca que viu i compra a Reus.

Una magnífica mostra d’aquesta implicació és la que tenen la família de Nina’s Cake, la botiga-pastisseria especialitzada en rebosteria creativa, situada al Carrer del Vent, 30, on a més d’encarregar i comprar les seves creacions rebosteres: pastissos, cupcakes i galetes, podem trobar infinitats d’ingredients, motlles, complements i utensilis, màquines i llibres de rebosteria.
Fa temps que vaig escriure el primer post d’aquesta botiga, pocs dies després de la seva inauguració, com vau poder llegir el aquell post, va ser la casualitat i l’expectativa el que em van empènyer a descobrir més sobre aquell comerç, i així conèixer la família Nina’s Cake. Després d’aquell post, n’hi han hagut més en els que us he anat mostrant algunes de les seves creacions, una de les quals el magnífic Pastísde l’Aparador de Reus, i tot i que la meva faceta rebostera s’ha quedat una mica oblidada, ser on acudir quan necessito algun ingredient especial, un estri, un motlle o un encàrrec especial...



A part de l’amistat que s’ha creat entre la família Nina’s Cake i L’Aparador de Reus, també hi ha un vincle molt especial, i és que si L’Aparador naixia el 19 d’abril de 2011, Nina’s Cake ho feia 1 any i 1 dia després, el 20 d’abril del 2012, i que per tant, si L’Aparador de Reus té 5 anys, Nina’s Cake n’acaba de complir 4. Així doncs, també està d’aniversari!
Ara, aquest Sant Jordi, aquest comerç m’ha tornat a sorprendre i de quina manera! No només s’han recordat de mi i de L’Aparador de Reus, sinó que a més, m’han fet un regal extraordinari, bonic, dolç i deliciós per celebrar aquest 5é Aniversari del blog. Sense dubte, el pastís d’aniversari més bonic i més personalitzat que podria tenir L’Aparador de Reus, en el que no hi falta cap detall: la capçalera del blog, les icones de les xarxes socials on em podeu trobar, un bonic número 5 de xocolata ple de petites rosetes i la senyera de Catalunya, detalls de la diada de Sant Jordi, i l’imprescindible color rosa de fons.































Moltíssimes gràcies Familia Nina’s Cake per tot!!! Moltes gràcies 
Nina, Marc, Francesc i Judit! Sou genials!!! 






_____________________________________________


Pots seguir L'Aparador de Reus a

1 comentari:

  1. Quin pastís! Felicitats de nou i al Nina's Cake.
    És l'establiment on sempre hi vaig quan necessito qualsevol cosa per a fer pastissos i mai fallen!

    ResponElimina