dimarts, 23 de juny del 2015

Odontologia Amiga a Reus

Els que no sapigueu de que va el tema, us preguntareu que és això de la odontologia amiga. L’odontologia és el que practiquen els dentistes, i d’entrada, aquesta associació la veritat és que sona una mica estrany. Així que en el post d’avui us descobriré més sobre aquesta especialitat, de la qual podem gaudir des de fa pocs mesos a Reus, a Alba Clínica Dental (Carrer Antoni Gaudí, 3)


Fa unes setmanes, el Ferran Colàs i la Silvia Font de Rubinat, propietaris d’aquesta clínica dental tan especial, em van convidar a visitar-la, i descobrir la seva filosofia, les instal·lacions del centre a Reus, i els serveis que ens ofereixen. No vaig dubtar en anar-hi, tot i que amb els dentistes tinc algun que altre problema: pànic, traumes, por, ansietat... ridícul, potser sí, però cert! La idea d’haver d’anar al dentista m’estressa, m’inquieta i em posa de mal humor, i el fet d’anar-hi... pfff, ja ni us ho explico. Em direu que clar, que a ningú li agrada això d’haver d’anar al dentista, que no és agradable per ningú, que ja sóc grandeta... però per mi, era molt més que això: l’olor, la sala d’espera, els estris, els sorollets, l’aspirador aquell....només de pensar-hi ja m’entraven tots els mals.  I d’aquesta manera, les meves cites amb el dentista s’anaven posposant dies i  mesos.. molts mesos! Fins que vaig visitar Alba Clínica Dental.



D’entrada, he de dir que em va sorprendre la decoració del local, no sembla una clínica dental, almenys, aquella que tenim al nostre imaginari, i a més, l’olor...no fa la típica olor de dentista, sabeu de que us parlo, no? 

El Ferran molt amablament, em va dedicar una bona estona a explicar-me que feien al seu centre, i apropar-me a l’Odontologia Amiga.
En resum, l’Odontologia amiga es basa en tractar al pacient de la millor manera cuidant tots els detalls, com tots voldríem ser tractats. Honradesa i empatia, proposant els tractaments menys invasius amb la implementació i la utilització de les tècniques i els aparells més avançats, oferint-los també a un preu raonables, també preus amic.


Però a més, els espais també són d’acord amb aquesta filosofia, oferint un entorn agradable, càlid i confortable, en plena harmonia segons les tècniques del Feng Shui. 



A ALBA, trobem professionals amics, constantment formats, simpàtics i empàtics amb els clients, que treballen per evitar tot sofriment innecessari, procurant-se pel seu confort i tranquil·litat, i oferint possibilitats innovadores per tal de garantir-ho, des de l’us d’ulleres en 3 dimensions, pilotetes antiestrès o auriculars que eviten els sorolls externs, fins a l’aplicació dels últims mètodes de sedació com la sedació amb protòxid o gas del riure.

I com no podia ser d’una altra manera, ALBA, també es preocupa, i molt, dels més petits, creant un món fantàstic propi: El Spacelab, amb el seus Albanautes. Així, la clínica es dirigeix als infants d’una manera molt més pròxima, màgica i divertida, a través de material gràfic amb jocs i consells, i tallers i jornades especialment dedicats a que els més petits tinguin una millor salut dental. 
Però a més, al centre els nens trobaran un espai increïble especialment per a ells a la zona d’espera, on els infants i els seus pares podran jugar i descobrir els consells dels albanautes: el Doc, el Data, la Glitch, el Zero_Kid i el USB, el gat de la Glitch.


Després de conèixer la Clínica, i escoltar les explicacions del Ferran, vaig veure claríssim que això de la odontologia amiga era perfecte per a mi, i vaig decidir provar-la en primera persona i posar-me a les mans dels professionals del centre.


La meva visita al dentista, aquesta vegada com a pacient, va consistir en una primera visita a càrrec de la Silvia Font de Rubinat  i una neteja bucal a càrrec de la Laia. Sonarà una mica contradictori, però he de dir que va ser tot un plaer!! Però molt!
La Silvia va parlar amb mi molt amigablement, va examinar detalladament la meva boca, i em va explicar molt bé i de forma molt gràfica i clara, que s’havia de millorar i com ho faríem. Un cop finalitzada la primera part, la Silvia em va deixar amb la Laia, la higienista. La Laia és un encant, amb una paciència, amabilitat i complicitat increïbles! Va estar pendent de mi en tot moment, em va explicar que faria, amb quin instrumental ho faria i que havia de fer jo per estar millor; i tot i que s’hi va passar una bona estona, a mi em va passar bastant ràpid.


Si com jo, pertanyeu al 70% de la població a la que anar al dentista ens genera ansietat, amb Alba Clínica Dental podem estar tranquils, perquè és un lloc on m’han demostrat que et comprenen i que faran tot el que estigui a les seves mans per fer-te sentir bé. I si pertanyeu al 30% restant, també us recomano que descobriu aquest centre. Jo en vaig sortir encantada! I segur que vosaltres també n’hi sortireu. Us ho recomano!!

I si viviu o treballeu a Tarragona, sapigueu que també teniu una Alba Clínica Dental a la vostra disposició. La trobareu a l’Av. Roma, 18 baixos. La primera clínica dental de la ciutat que va obrir a peu de carrer.

Per últim vull donar les gràcies al Ferran, la Silvia i la Laia per descobrir-me aquest nou espai, apropar-me a l’odontologia amiga i ajudar-me a atenuar les meves pors amb comprensió i professionalitat!  

-----------------------------------------------
Pots seguir L'Aparador de Reus a


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada