dilluns, 16 de març del 2015

Oh my O’Bag!

Dedico el post d'avui a una de les meves últimes adquisicions més esperades: la O'Bag.  Ja les havia vist per aquí, però on veritablement em vaig enamorar d’elles va ser durant el nostre viatge a les Illes Gregues. El disseny d'aquestes bosses ja em va agradar, el trobo divertit i alhora pràctic i funcional, però es que a més, el material en que estan realitzades... és xulíssim! Les O’Bag estan fabricades amb Goma Eva. Un material que permet crear dissenys suaus al tacte, lleugeres i resistents a l’aigua. Així que és el complement ideal per als dies d'estiu: per anar a la platja, després a pendre alguna cosa, o per anar de shopping...


Vaig decidir investigar més sobre els O’Bag i em vaig assabentar que s’havien venut a la botiga de decoració Dins, a la Plaça Llibertat, una botiga on podem trobar mobiliari i accessoris de decoració de disseny, diferents i originals. Però que lamentablement, ja no els venien. Així doncs, era impossible comprar-lo a Reus. Vaig seguir investigant, però fins ara, encara no he trobat cap altre comerç de la zona on els puguem aconseguir, si en coneixeu algun no dubteu en comentar-m’ho!



Vaig seguir la meva investigació per la xarxa, a veure si trobava més informació d’on aconseguir el meu O’Bag. Va ser allí on vaig veure que la marca O’Bag la distribuïa l’empresa Fullspot. Una empresa italiana fundada al 2009 que té botigues repartides per diferents ciutats del món, inclosa Barcelona, amb presència en més de 100 països, però que a més, ven els seus productes per internet.
Fullspot a més de les O’Bag, també realitza i comercialitza altres productes realitzat amb aquests materials siliconats: les bosses O’Bag,  les banderoles O’Pocket i les cistelles O’Basket, però també rellotges, els O’Clock, els O’Chive i els O’Click i les polseres Flower Bracelet, i fins i tot ulleres de sol. Tots, productes dissenyat i fabricat a Itàlia.

O’Bag – la clàssica bossa, disponible en diferents colors i en 2  mides, la Standard i la Mini.



O’Pocket – banderoles 




O’Basket – divertides bosses en forma de cistell.





O’Clock – rellotges amb polsera de silicona intercanviables, de múltiples colors, i d’estil jove / O’Click  - rellotges de coll / O’Chive – rellotges amb cadena




Flower Bracelet – polseres de flors de goma de silicona hipoalergènica




He esperat a que vingués el bon temps, i coincidint amb una de les meves escapades a Barcelona, vaig anar a la botiga que Fullspot té a la capital, situada al C. Del Pi, 6, just abans d’arribar a la Plaça del Pi, en ple barri gòtic. Fullspot Barcelona, també ven a través de botiga online, però com que no tenia molt clar el color, vaig preferir anar a veure-les "in situ". 




Val a dir que m’esperava una botiga més gran, però tot i així, la seva oferta no em va decebre. Podia escollir entre un ventall bastant ampli, el color i els accessoris que volia posar-hi a la que seria la meva bossa nova, el problema era...quin color trio?





Un dels avantatge principal, i la gràcia d’aquesta bossa, és que mitjançant els forats que coincideixen amb les nanses, podem anar personalitzant-la, acoblar multitud d'accessoris diferents, intercanviar, i adaptar la bossa al nostre gust, i a diferents situacions i èpoques de l’any.




Tot i els accessoris que li podem acoblar a les nostres Obag, considero que és un complement més d’estiu que d’hivern, potser pel material, o potser perquè en general són de colors vius, tot i que també trobem colors més clàssics d’hivern com el negre, el caqui o el marró fosc. 







Jo, després d’una bona estona a la botiga, valorar pros i contres, d’un color i d’un altre, d’un accessori i d’un altre, vaig decidir-me per una O’Bag bastant desenfadada i primaveral: una del tampany estàndard,  en color turquesa, amb les nanses en corda llarga de color beix natural, amb una funda interior (canvas) també de color beix.  Senzillament...m’encanta!!!






ESTEM DE SORTEIG AQUÍ

_________________________________
Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada