dijous, 29 d’agost del 2013

Adéu Rigby & Peller !

Comencem aquesta tornada a la rutina amb males noticies, bé, males noticies per al comerç de Reus, però noticies relativament positives per a la nostra butxaca.
Aquests dos últims mesos, agost i setembre estan essent uns mesos durs per al comerç local, tot i l’optimisme i la bona fortuna que ha aportat el turisme durant el període estival, alguns comerços històrics a la ciutat han decidit abaixar la persiana de forma definitiva. El cas més significatiu el trobem en la Joiera Fort, la joieria més antiga de la ciutat i de Catalunya, que tanca després d’una trajectòria de més de 210 anys, a la qual se li ha sumat la també significativa botiga de joguines Mar i Cel, situada al Carrer Misericòrdia.
Però en són d’altres que ja fa dies que apunten el seu tancament oferint descomptes i liquidant tot el seu mostrari...com és el cas de la botiga de moda urbana G-Star al Pallol que va començar al mes de juny amb descomptes interessantíssims de roba de temporada, fins arribar al punt, a dia d’avui liquidant fins i tot el mobiliari! Jo ja vaig fer un petit arrasament fa uns mesos, ara..poca cosa queda ja, però bé no està de més anar-hi a provar sort...
Un altre dels comerços que va apostar fort per Reus, obrint el seu primer establiment a nivell estatal a la nostra ciutat, també ha decidit llançar la tovallola encara no un any i mig després de la seva obertura. M’estic referint a Rigby & Peller, la cotilleria situada al Carrer Sant Joan, 9, caracteritzada pel seu servei de Lingerie Styling i les seves marques prèmium en roba interior de la qual vaig tenir el goix d’escriure a la meva crònica de maig de la NW, La Revista de Reus. Aquest establiment que a mi, particularment, m’ha anat molt bé per definir el tipus i la talla de roba interior que havia de dur i m’ha fet donar-me compte de la importància que té anar ben vestit per dins, malauradament tancarà les seves portes el pròxim 28 de setembre. Però mentrestant està de LIQUIDACIÓ TOTAL, i ofereix un escalat de descomptes interessantissims: un 40% pel primer article, un 50% en el segon, un 60% en el tercer, i a partir de la quarta peça de roba un 70%!
Jo ja he aprofitat aquesta bona oportunitat per adquirir peces de roba íntima de qualitat i assegurar-me d’anar ben còmode i confortable durant una bona temporada. 



Un dels models és Avero de Marie Jo, en color morat, elegant, romàntic i sobretot molt, molt còmode. També disponible en altres colors com el blanc, fúcsia o blau cel. 






I l'altre de Marie Jo L'Aventure, un model més esportiu d'un blau cel més informal i juvenil, perfectes per les hores de gimnàs! 


______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook | Bloglovin'Instagram


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada