dimarts, 28 de maig del 2013

Blazers de Mango a Preus Estrella

Mango a llançat unes promocions per tal de fomentar la compra que són força interessants. Consisteix en el llançament de diverses peces a molt bon preu que surten a la venta en un dia determinant i que formen part de la nova col·lecció.
Sincerament crec que no fan res que no fessin les botigues de low cost, ja se sap que no sempre, quan hi vas hi trobes el mateix, o el que havies clitxat alguns dies abans.... Però aquesta vegada la cosa s’ha fet més pública i promocional. Així doncs, el procediment és el següent: reps el catàleg a casa a principi de temporada i durant aquesta, els productes van sortint a la venta a poc a poc. A més, ho potencien directament amb accions al punt de venta, utilitzant l’aparador com un veritable “aparador” d’allò que podràs trobar a la venta en breus dies, creant expectativa...interessant.
Amb mi la cosa va funcionar, de fet no tinc remei...hi vaig per comprovar que la peça per la qual m’havia interessat, un blazer de color blanc, realment no sortiria a la venta fins la setmana següent, i pum! Caic a la temptació. Surto de la botiga amb un altre molt semblant, un blazer de doble botonada amb solapes setinades de màniga llarga.
L’excusa era que per no quedar-me sense el meu blazer, agafava aquell i la setmana següent, si finalment em decantava per la meva primera opció faria el canvi. Però tot i tenir-ho ben clar, arribat el dia, no em vaig poder decidir, així que els tinc tots dos formant part de la meva col·lecció particular. Dues peces que em serviran per aportar un toc de formalitat i elegància aquest dies de primavera.  

Aquí teniu les meves dues adquisicions. Amb quina us quedeu? Jo, amb les dues!








______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada