dimarts, 7 de maig del 2013

La polsera de la “mama”


El diumenge passat vam celebrar el Dia de la Mare, així que moltes de les mares segur que vareu rebre algun detallat dels vostres fills, i els fills i filles segur que també vareu felicitar a les vostres mares. Tot i que aquest dia és comercialment un dia prou significatiu, també és cert que totes les mares és mereixen un dia especialment per a elles, no?
Molts dels comerços de la ciutat ja es van preparar per aquest dia amb antelació oferint ofertes exclusives i promocionant els seus productes perquè els fills trobéssim el regal ideal per a les nostres mares.
Pel que fa a mi, vaig dirigir-me a un comerç on acostumo a anar quan es tracta de fer un regal per a la mare. Sempre hi trobo alguna coseta adient i alhora especial, però aquesta vegada, el que hi vaig trobar em va sorprendre gratament. No pensava trobar-hi una peça tan especial per aquest dia...Estic parlant d’Òxid Joies, una joieria diferent situada al Carrer Major que aposta pel disseny, la creativitat i la joieria contemporània, i on podem trobar creacions d’artistes entre els quals alguns de la nostra ciutat. Una d'aquestes creacions és el que va ser el regal per a la meva mare, una delicada polsereta de cordó amb un detall molt dolç, elaborada per una dissenyadora reusenca que treballa amb peces exclusives seleccionades amb molta cura i que ofereix les seves creacions en diferents botigues de la ciutat i d’altres poblacions, entre les quals, a Òxid Joies, on quan li vaig dir a la Rocio, la propietària d'aquest singular comerç, que buscava un detall per a la meva mare no va dubtar en ensenyar-me el regal perfecte!
I aquí teniu, la meva elecció: la polsera de la “mama”, amb cordonet setinat d’un color rosat claret molt suau amb detalls en plata presentada acompanyada d'una bossa d'un delicat aroma, dins una bosseta de tela. 







I aquí us deixo algunes altres creacions de la mateixa artista! 






Descobreix totes les propostes diferents i sorprenents que ens ofereix Òxid Joies seguint-lo a través de la seva pàgina de facebook

I vosaltres, que li vau regalar a la mare? O que us van regalar?

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada