dilluns, 13 de maig del 2013

Sandàlies “Mid Season” de Bimba & Lola


La conjectura econòmica que estem vivint porta a que molts negocis replantegin la seva estratègia per vendre més, sobretot les grans cadenes, que disposant de més recursos, ofereixen durant tot l’any ofertes temporals sota diverses nomenclatures.
Fa poc he detectat una nova categoria de productes presents en alguna d’aquestes grans cadenes de moda, es tracta del que anomenen “Mid Season” que podrien definir com roba de migtemps. Un conjunt de peces de vestir i complements que les marques ofereixen amb descomptes molt interessants que vindrien a ser com unes rebaixes de mitja temporada.
Jo ja me’n he beneficiat d’aquestes “rebaixes de mitja temporada”, concretament les que ofereix Bimba & Lola, la cadena de moda i complements per a la dona, amb un toc atrevit i alhora sofisticat, i que a Reus podem trobar situada al Carrer Llovera, número 40.
Navegant per la xarxa, a la shop online de la firma, vaig descobrir-hi unes sandàlies vermelles perfectes per substituir les ja tronades, de les que no em volia despendre fins que en trobés unes bones substitutes. Es tractava d’unes sandàlies vermelles de taló alt i plataforma, d’ant amb un rivet en color plata per tot el contorn que es venien amb un 40% de descompte!
En un primer moment vaig pensar que aquell preu era exclusiu de la venta per internet, però anava equivocada. Vaig anar a la botiga amb la intenció de d’assegurar-me que el meu número era el 38 i posteriorment comprar-les per internet, però allí estaven just a l’aparador, i amb el mateix descompte!
Així doncs vaig poder emprovar-me-les, i no només les que havia clitxat per internet, sinó varies més, i no només això, vaig poder passar una estona molt agradable i ben atesa per les dos dependentes de la botiga, que en cosa de segons em van vestir des dels peus fins al coll, seleccionant peces de roba i complements al seu gust. I tot i que m’ho hagués quedat tot, no em vaig desviar del meu únic objectiu: les sabates vermelles. Bé, una mica si que me’n vaig desviar...finalment no vaig sortir de la botiga amb les sandàlies “Mid Season” vermelles...de fet la sandàlia en aquell color verd tan bonic guanyava molt més, eren espectaculars i diferents!
Així doncs, després d’un auto convenciment, vaig decidir que unes sabates vermelles tampoc eren tan imprescindibles, que les tronades encara podrien sortir de l’armari en algunes ocasions puntuals, i que tenir unes sabates de color verd també em podria ser útil, i més aquesta temporada que està tan de moda!

Que us sembla la meva nova adquisició?





Aquestes són les vermelles. ¿Amb quin color us quedeu?


I us deixo amb una sel·lecció de peces "Mid Season" de la firma. Si necessiteu alguna bossa, alguna brusa o unes sabates de color vermell ja veieu que no us cal esperar a les rebaixes, aprofiteu les Mid Seasons, que em sembla que s'acaben ben aviat! 





 
______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada