divendres, 11 de gener del 2013

Rebaixes !


Us pensàveu que ja havia abandonat el bloc? Doncs no, aquí estic de nou, escrivint el primer post de 2013 i per aquest any el meu propòsit és escriure cada dia!...bé, almenys cada dos dies...
Ja us han portat moltes coses els reis? Ja heu anat de rebaixes? Doncs jo, pel que fa als reis, estic molt contenta, serà que m’he portat molt bé durant el 2012...però pel que fa a les rebaixes, encara no m’hi he posat de ple, la veritat...
Els costums són molt difícils de canviar. I per mi, anar de shopping per Reus n'és un de molt arrelat, com us en heu pogut adonar els que em seguiu,  i es quasi impossible que pugui comprar en un altre ciutat. Fins i tot, durant tot el període viscut a Barcelona, em va costar això de no tenir les botigues a les quals estava acostumada a anar, i m'esperava els caps de setmana per anar de shopping. Bé, tothom coneix l'amplada oferta que hi ha a Barcelona i quan comences a descobrir botiguetes amb un cert encant, amb un estil que encaixa amb el teu, llavors una també s'acostuma...
Però ara, la cosa es torna a repetir. El fet d'estats tot el sant dia a Tarragona és un dels motius pels quals encara no he anat de rebaixes, de les oficials em refereixo...que ja sabem que en molts comerços la cosa es va avançar una mica. Doncs això, encara no m'he comprat res de res...i no es que no ho hagi intentat i que no en tingui ganes, ahir mateix, vaig anar a tombar pel cent de Tarragona i el desengany que em vaig endur va ser important...cap bossa! cap samarreta, cap jerseiet...res de res. Espero triomfar aquest cap de setmana per Reus! Ja us explicaré...


______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada