dijous, 24 de gener del 2013

De Rebaixes a Massimo Dutti


Una de les botigues de les grans cadenes que encara m’agrada anar-hi en època de rebaixes és Massimo Dutti. Sempre hi ha alguna peça de roba interessant, jo normalment espero trobar  alguna peça bàsica i fàcil de combinar pels looks més formal i amb una certa elegància. Ja sabeu que l’estil de Massimo Dutti és bastant seriós : colors uniformes, estampats clàssics,  línies rectes, americanes, pantalons de pinça, tan per l’home com per la dona.
Aquesta temporada encara no he pogut anar-hi, però tot i així, ja tinc una peça de roba nova al meu armari...I és que això de que m’agradi tan anar de compres segur que és genètic...sóc com la meva mare! Les dues unes perfectes shopalcoholiques, ho he de reconèixer... Ella, durant una tarda de rebaixes es va fer amb unes peces de Massimo Dutti, i com és habitual en ella i beneficiós per a mi, va pensar amb mi i em va comprar una peça de roba a la que ja estic traient bastant de partit. Es tracta d’una peça a mig camí entre el ponxo i la capa, trenada, de color gris i amb una sivella frontal al coll, que combinada amb uns texans o uns leggins és perfecte per un look casual. 






______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'




4 comentaris:

  1. Me encanta la capa. Ando en busca de ella y no la encuentro, me podrías decir donde la has comprado?
    Muchas gracias.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! La capa es de Massimo Dutti. A ver si tienes suerte y encuentras una igual!
      Un abrazo

      Elimina
    2. Pero me podrías decir en que ciudad la encontraste?? Es que en la mía no la hay. Gracias.

      Elimina
    3. Perdona, no entendí bien tu pregunta. És de la tienda de Reus...no se si te queda lejos...a lo mejor preguntando en la tienda de tu ciudad te la pueden conseguir, no se...

      Elimina