dilluns, 21 de gener del 2013

Les meves Rebaixes comencen per A

Bé, per fi he pogut gaudir del meu primer cap de setmana de rebaixes. Aquest any la meva wishlist de rebaixes, no era massa llarga: dues peces que necessitava,  aquella peça que me esperat a trobar per rebaixes, ja que era del tot prescindible, i si no la trobava, doncs no passava res, i el caprici, indispensable! Tot controlat.
Vaig donar un cop d'ull a les botigues de les grans cadenes de moda de la ciutat per acabar, com era d'esperar, a les meves predilectes: botigues locals, més exclusives i que t'ofereixen un tracte més personalitzat i sobretot, on no has de fer mitja hora de cua, com a mínim...heu vist la cua del Stradivarius aquest dies??? Puff...
El meu primer objectiu era trobar una jaqueta i un fulard i a poder ser, una camisa blanca, un bàsic per utilitzar com a fons d'armari. Una peça que he estat buscant durant tota la temporada però que no he trobat...i per tal i com van les coses, no crec que trobi, almenys una que em fes el pes. 

Bé, pel que fa a les dues primeres peces les vaig localitzar ràpidament. Estaven just a l'aparador de l'Atenea. Els que em seguiu ja sabeu que sóc fan incondicional d'aquesta botiga, i que ja n'he escrit en altres ocasions (aquí i aquí i també a la NW La Revista de Reus ) i que és una de les meves primeres opcions alhora de vestir-me, així que no us ha de sorprendre que de nou, en torni a parlar.
Aquesta vegada, les meves adquisicions van ser: Una jaqueta encoixinada, la super tendència d'aquest hivern, d'un color beix, perfecte per combinar amb qualsevol look, lleugera i pràctica, amb tot de gomes que fa que s'entalli a la perfecció al cos, i amb un coll extraïble en pèl. Tot i que vaig estar una bona estona dubtant entre aquesta i una altre més gruixuda tipus anorac, finalment em vaig declinar per aquest model menys voluminós. 





Va acompanyar la compra un fulard. Un enorme fulard de llana de color morat amb un estampat floral molt bonic.
I tot amb uns descomptes molt interessants.






Abans d’acabar una jornada intensa de tombar pels carrers de Reus, amb imatges tan curioses com la d’una dona sortint de la botiga Natura, en ple Carrer de Jesús, llençant al cubell de les escombraries de l’exterior d’aquest comerç, un parell de botes, que de ben segur havien estat substituïdes minuts abans, i de l’impressionant escena de l’Estelada de foc formada per més de 4.500 espelmes a la Plaça del Mercadal, vaig fer la última parada. Una de les botigues de moda que ha obert més recentment, parlo d’un any, any i mig,  però que ha calat molt bé entre la població femenina de la ciutat. M’estic referint a Acàndria, una botiga de moda femenina i complements situada al Carrer Jesús que ofereix peces de roba d’un estil casual amb un toc romàntic molt acord amb l’estètica de la botiga que combina el mobiliari y decoració d’estil colonial i l’austeritat dels carros de roba on estan exposades les peces: jaquetes, pantalons, camises, camisetes, jerseis...classificats per tonalitats de color. Acàndria ofereix una àmplia oferta de peces de roba a uns preus molt raonables cosa que porta a que per rebaixes per ara només apliquin descomptes poc elevats, sinó buidarien la botiga en una setmana!

D’aquesta botiga en vaig sortir amb el que podria classificar el meu “caprici” de les rebaixes, ja que em vaig enamorar d’una jaqueta llarga de punt de color cru i un vestit verd maragda que combinat amb la jaqueta li dona aquell punt informal a un look perfecte pel dia a dia.

Sabeu que el color estrella d’aquest 2013 és el verd maragda? Doncs mireu, jo ja tinc vestit!










I combinat amb les meves Geox, aconsegueixo un look més formal i amb les Ugg un look més casual!






______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada