dimarts, 10 de juliol del 2012

Rebaixes Low Cost


Com van les rebaixes? Ja heu adquirit aquella peça de roba que us feia falta, o la peça de temporada que porteu dies desitjant? Sembla estrany que només faci una setmana que han començat les rebaixes, per la xarxa ja només es parla de les noves propostes per a la temporada de tardor-hivern, algunes botigues estan quasi buides i amb poques talles i, com ja va sent un clàssic, les prestatgeries i penjadors ja comencen a omplir-se de productes de la nova temporada.
Aquest any he decidit fer bondat, per ara, la veritat és que anava en busca d’un vestit especial però com que ben bé no sabia que buscava, he decidit no trencar-m’hi el cap i quan el vegi sabré que és per a mi.
Hi ha vegades que estalvies per aquesta ocasió, hi ha vegades que t’esperes per estalviar-te uns diners, i d’altres com a sigut en aquest cas, ha vingut com de cop. Puff! Ja han arribat les rebaixes! Així ha anat la cosa, puc dir que aquest cop m’ha agafat per sorpresa i no tenia res planificat, tot i així, no m’he quedat a casa, no! Però val a dir que aquesta vegada me atrevit a anar del que podríem considerar rebaixes low cost, a la cerca de peces que recullen les tendències d’aquesta temporada. Així doncs, vaig centralitzar les meves compres en dues botigues Mango i Massimo Dutti
Aquí van les imatges de les meves adquisicions: 
Mango:
Vestit màniga francesa en tonalitats verd aiguamarina, d’estampat mocador, també conegut com paisley o cachemir, quan apareix la característica forma de gota típica dels mocadors de seda d’origen indi. Estampat que aquesta temporada és clau, i que es hem pogut veure en vestits, samarretes, shorts, complements i fins i tot sabates.



Una faldilla prisada asimètrica en color fúcsia de gassa que aporta lleugeresa, vaporositat i un estil romàntic. Un 2 en 1, ja que recull dues tendències en una. Per una part, els subtils plecs que han vingut trepitjant fort aquesta temporada i per l'altra, l'asimetria, una proposta atrevida i diferent. 



Un càrdigan de color cru amb estampat floral en tons pastels, del qual no em vaig poder resistir però del que sé que en trauré molt de partit...segur!
   

Un altre vestidet amb print floral aquest de màniga curta.


I per últim, per complementar els looks i donar-li un toc més chic i alhora més elegant, un prim cinturó en daurat brillant.  

De Massimo Dutti dos peces més sofisticades que vaig descobrir després d'una intensa recerca: un top elegant, vaporós i delicat de lluentons de color verd aiguamarina, tapat per una gassa blanca sense mànigues, i  una brusa d'encaix en blanc, l'encaix que ja és tot un clàssic de les últimes temporades.  





Què us semblen les meves compres?
_____________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus pel Facebook







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada