diumenge, 15 de juliol del 2012

Sandàlies joia


Per anar ben conjuntada amb els meus vestidets nous, perquè les altres sandàlies planes que tenia van dir prou i em van deixar caminant pel carrer quasi descalça, perquè una excusa o altra he de fer servir....i perquè em van enamorar! Us presento una nova adquisició de rebaixes: les meves noves sandàlies joia. Increïbles! La cosa més bonica que feia temps que no veia, i sense taló!
Les rebaixes és una bona època per descobrir noves marques, noves propostes i aquesta vegada el meu descobriment va venir en forma de sandàlies. Unes sandàlies joia de la marca Exé adquirides a la sabateria Sitgetana.
Ha quedat demostrat que tan de dia com de nit, prescindir de talons pot ser tan chic com portar-ne. I és que les sandàlies joia son una magnífica alternativa d’estiu a les sabates i sandàlies de taló: són molt vistoses, i aporten un toc especial i elegant a qualsevol look, i lluminositat als peus.

Sitgetana és una de les sabateries amb més estil de la ciutat, amb dissenys propis i multimarca en calçat, complements i bosses. És una sabateria originària de Tàrrega i que ja porta cinc generacions oferint tot tipus de calçat i complements, seguint criteris de qualitat, moda i confort. A Reus la trobem al Carrer Llovera, 37, però també està present a Tarragona, Barcelona i és clar, a Tàrrega. Cada col·lecció inclou una àmplia sel·lecció de models de marques nacionals i internacionals, alguns dels quals només podrem trobar en exclusiva a aquesta botiga: Bruno Premi, Unisa, Ponts Quintana, Elle, Janet & Janet, Vialis, Tommy Hilfiger,  i  per exemple, les sabates de la marca Castañer, una marca que ja fa temps em va fer canviar la percepció que tenia de les sandàlies d’espart i que m’acompanyen tots els estius. Una combinació perfecta pels meus peus: increïble comoditat, altura i moda.
Però anem al tema, les meves sandàlies, el descobriment d’una nova marca Exé (Exeshoes). No coneixia aquesta marca però el seu model em va encantar, després he estat mirant per la xarxa i he descobert que es tracta d’una marca d’origen grec que aposta per explotar la feminitat, difonent el seu disseny de màxima tendència. El seu objectiu és oferir l’últim en disseny, amb qualitat i a un preu assequible. Els seus models es comercialitzen a Espanya des del 2004 però es tracta d’una firma internacional amb una trajectòria de més de 15 anys en el sector.  
Per la temporada de primavera-estiu 2012, el dissenyador de la firma John Kalogirou,  proposa una col·lecció vistosa i molt completa que engloba totes les tendències del moment: print animal, “color block” (combinació de colors forts i intensos aconseguint un resultat multicolor, generant molt contrast) , navy, ètnic, pedreria i flors.
Les meves sandàlies brillaven a l’aparador de Sitgetana, unes sandàlies amb la sola de cuir i unes fines tires en pell de color marró, que porten subjectada a la part superior una malla de pedreria en daurat, que aporta una brillantor increïble. Genials per donar un toc especial a les meves noves adquisicions, a un look casual, o als vestits llargs i estiuencs. Mireu, mireu…






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada