dimecres, 5 d’octubre del 2011

Regal Customitzat


De dos bàsics, molt bàsics, un conjunt florejat.
En aquests temps que corren, en que els diners corren poc i en el que s’ha d’estalviar i més si s’està en obres, com és el meu cas....És un bon moment per plantejar-se crear un regal en lloc de comprar-lo. Cap excusa és bona per no fer un regal a algú en una ocasió especial...
Així doncs que vaig decidir aplicar el DIY (Do it Yourself), o el que és el mateix HTM (Hazlo tu mismo) i que en català no seria altre la traducció que FTM (Fes-ho tu mateix), una forma d’estalviar diners i alhora crear no només un objecte nou i únic, sinó que també aconsegueixes una reacció i una emoció que estranya vegada es pot aconseguir si es tractés d’un regal similar, però comprat.
Després d’haver descobert, alguns dies endarrere que a Comercial Reus 4atre, al Polígon Agro-Reus, podia adquirir torquels per la meva troqueladora Big Shot, vaig haver de contenir l’emoció per no marxar amb un model de cada! Finalment em vaig quedar amb un de dos flors.
Només em faltava la roba, vaig anar en busca de dos bàsics, mot bàsics, una jaqueta de punt que vaig trobar a La Roperia i una samarreta de màniga llarga al Pull & Bear, les dues peces de color negre, a molt bon preu. Ara només faltava posar-nos mans a la obra o més ben dit, mans a l’agulla, perquè ara només havia de cosir els retalls de roba blanca en forma de flor, que vaig troquelar. Per acabar-ho, vaig donar un toc de color amb uns botons de color vermell que tenia per casa i després d’unes hores... ja tenia regal!
Aquest va ser el resultat....









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada