dimecres, 6 de juliol del 2011

Ulleres noves!

Fa un parell de setmanes que tinc ulleres de sol noves! Ja feia alguns dies que anàvem mirant a veure si en trobàvem unes d’una línea més esportiva per la meva parella i unes altres per a mi que tenia ganes d’estrenar. Vam mirar per unes quantes òptiques i vam decidir anar a provar sort a l’Òptica Universitària.

L’òptica en qüestió va obrir fa relativament poc temps a la nostre ciutat, el 16 de novembre de l’any passat. Instal·lada al Passeig Prim, 21-23, cantonada amb el Carrer Mare Moles.
Disposen d’un gran sortit d’ulleres ben agrupades per marques i models. El preu és molt competitiu, t’apliquen descomptes molt bons i no tan sols en les ulleres sinó que també les lentilles i els líquids per netejar-les. L’atenció és molt bona, t’atenen amb molta amabilitat i simpatia i t’aconsellen molt bé, fins i tot et fan fotografies perquè puguis acabar de decidir quin model t’escau millor.
Jo vaig conèixer l’Òptica Universitària a Barcelona on n’hi ha varies i ja m’havien parlat de que els preus eren molt bons així que ja m’hi havia comprat algunes ulleres fa algun any i realment val molt la pena.

Pel que fa a nosaltres, després d’uns quants models, vam trobar les ulleres d’esport que buscàvem, unes Oakley ultralleugeres amb la muntura en blanc. Per la meva part, crec que em vaig provar almenys una tercera part dels models que hi havia. Vaig començar per les típiques Ray-Ban, que tot i que el model m’agrada, no em queden gents bé, així que les vaig anar descartant i vaig passar a altres marques: Vogue, D&G, Bvlgari, Burberry, Cartier, Chanel, Dior, DKNY, Emporio Armani, Loewe, Versace, Tom Fort, Carrera, Prada, Miss Sixty, i altres que sóc incapaç de recordar. Finalment em vaig quedar amb unes Carrera, model Carrera 9, amb una muntura fina de colors blanc, gris i negre, originals i divertides que s’escapa dels models més típics de la firma inspirats amb les ulleres que utilitzaven els pilots de cotxes de carreres dels anys 50.
Si teniu pensat renovar les ulleres us recomano que aneu a donar-hi un cop d’ull i aprofiteu que ara, a més, estem de Rebaixes!!!
Us deixo unes fotografies dels nostres modelets....



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada