dimecres, 1 d’agost del 2018

Teràpia de shopping a Ale-Hop



Hola reusencs! Investigacions i estudis afirmen que anar de shopping és terapèutic. Jo no sé quan hi ha de cert en això però, el que si sé és que a mi particularment m’agrada, per si no us en havíeu adonat, i, no parlo de gastar diners o de comprar-se alguna cosa bonica, un capritx, o de satisfer un desig, que també, sinó que em refereixo en concret del simple fet d’anar de botiges, de fer shopping.
Recentment he descobert que hi ha una botiga, bé, una cadena comercial, que és genial per anar-hi a fer teràpia, sobretot si l’objectiu és animar a una amiga i passar una estona divertida. Em refereixo a Ale-Hop, a Reus amb botiga al cèntric Carrer Monterols. Si, si, la botiga de les vaques com a símbol.  


Aquest establiment dedicat a vendre “coses”, un “tot a cent” renovat, és la bomba. Hi has d’entrar per saber que necessites o que vols, perquè d’entrada no saps que hi trobaràs: colors, retoladors i ceres per a dibuixar i pintar, roba, complements de tot tipus, decoració, joguines, objectes de regal, servibles i inservibles, graciosos, horribles, cutres, monos..., i tot a uns preus molt reduïts.


Fer broma amb alguns dels seus objectes, alguns inútils totalment, és inevitable, i si hi poses una mica d’imaginació poden acabar sortint veritables disbarats que et faran plorar de riure i segur, segur, segur que acabarà caient alguna tonteria que altra. Però això no importa, perquè el millor de tot és l’estona agradable que hi pots arribar a passar a dins. Una estona de desconnexió, de despreocupació, de rialles, de teràpia i... d’aire condicionat.


Amb la tonteria però, de la nostra última visita a aquest establiment, a part de la bona estona, també hi vam sortir amb algunes coses, algunes més interessants que d’altres:
Lot de mini gomes de esborrar de diferents formes que esborraran o no, però són gracioses...


Una vaca inflable, tipus globus, que de lo cutre i lletja que la vaig trobar em va fer molta gràcia. S’infla i desinfla amb una canyeta i vaig pensar que a la Mar potser li faria gràcia, i si, una mica n’hi va fer, però no tanta com m’havia fet a mi, la veritat...

Aquestes guardioles. No sabia quina escollir i així es que vaig agafar una de cada. Són petitetes, això si, però no estan mal, son prou originals. La idea no era fer-les servir com a guardiola, d’entrada, sinó que les volíem per un regal. Sabeu que últimament un dels regals que està més de moda són els diners (per un viatge, per oci o per invertir en alguna cosa), i per no donar-los tal qual, o ingressar-los directament en un compte corrent, vam creure que posar-los dins en una guardiola podia ser una forma una mica diferent de regalar diners per un viatge, i les que vam trobar a Ale-hop ens anaven prou bé, unes amb missatge i tot: “Make your dreams happen”. Aquí us deixo la idea.


I per últim una tovallola-ponxo amb caputxa per a la Mar amb un estampat prou bonic. N’hi ha varis models per escollir i jo vaig triar un en tons blaus estampat amb un “life is magic” i un unicorn a la part frontal i un “enjoy every day” i un arc de Sant Martí a la part de darrera. La idea era fer-li jo un de personalitzat, però, vaig creure que per 7€ no valia la pena complicar-se i que aquest ja fa el fet. No creieu?


Segueix-me a
instagramfacebooklovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada