dimarts, 7 de novembre del 2017

OBag a Reus

Des de fa uns mesos ja podem dir que tenim oBag a la ciutat! Una bona noticia per les fans com jo de la marca d'aquestes bosses que ja no ens haurem de desplaçar a una altre localitat per aconseguir-ne un, o un dels seus complements i, descobrir de més a prop les seves propostes per anar customitzant un dels nostres accessoris preferits.
Acqua, amb botiga fins ara a Salou on també es poden adquirir productes de la marca O Bag, una cosa que se m’havia passat per alt, decideix a meitats del passat més d’agost, instaurar-se també a la capital del Baix Camp al locals nº30 del Raval Santa Anna, on últimament s’han vist passar diversos tipus d’establiments (la xocolateria d’Oriol Balaguer, USA Fitness una botiga de nutrició esportiva...)



Ja he escrit en altres ocasions i he compartit les meves adquisicions d’aquesta marca, però per als que no coneixeu O Bag comentar-vos que és una marca de complements d’origen italià fabricats amb goma eva, un material suau al tacte i resistent a l’aigua amb un disseny pràctic i funcional.
Realment la marca es fa internacional gràcies a un dels seus models, la  O Bag Classic, la bossa més famosa, en forma de “cisterna de wc”, com diu mun pare...



 a la que s’han anat afegint més models: la  O Bag Mini, la O Chic, la O Basquet, la O Poquet, la O Folder o, la O City i altres que podeu descobrir a la botiga Acqua, així com les polseres, els rellotges i les ulleres, i tots els complements que ens van proposant cada temporada.





La principal gràcia d’aquestes bosses, a part del seu disseny, és que es poden anar customitzant, escollint en primer lloc el color de la bossa amb un dels colors clàssics de sempre, o arriscant amb un de la nova temporada com el groc, el taronja, el grana o el morat. A continuació el material, la mida i color de les nanses, el forro interior, i el forro exterior, entre altres complements per fer la teva bossa única.





A Acqua però a més, trobem altres complements com fulards, bufandes i bijuteria molt interessants i que la Loli, la persona que està a càrrec de la botiga us ensenyarà molt amablement, és un encant!


En la meva primera visita, val a dir que, vaig ser prudent i no vaig caure “molt” en la temptació...la meva adquisició va ser modesta. Em vaig fer amb 2 borles de pèl xulíssimes, suaus i vistoses per dur penjades de la bossa, una per mi i una per a regalar, però ja estic pensant en com customitzaré la meva O Bag aquest hivern...


Segueix-me a

instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada