dimarts, 11 d’abril del 2017

Look Boda Premamà


No sóc de penjar fotos de looks, però es que aquesta vegada l’ocasió era especial i m’agrada compartir-la amb vosaltres. A més, tenia una bona fotògrafa!!!
El look que comparteixo avui és especial per dues raons: es tracta d’un look d’embarassada i a més, és el look de la meva boda. Així doncs, us deixo també amb dues noticies que encara no havia compartit: m’he casat i estic esperant una petita.

Una cosa va portar l’altra així que vam decidir aclarir una mica la situació, tal i com malauradament la nostra societat ens exigeix perquè les coses siguin més fàcils en un futur pròxim...
Sincerament, no es va tractar d’una boda, pròpiament dit, sinó d’un simple tràmit. Deixem les festes per més endavant, quan la meva situació “física” es regularitzi i pugui gaudir, jo també, d’un bon àpat i d’una bona festa. Ah! I d’un bon vestit a l’altura de les circumstàncies.


Així doncs us deixo amb el meu look de “boda premamà”, un look format per peces còmodes i versàtils que penso anar lluint durant aquests pròxims mesos, en el que no hi podia faltar el toc rosa. Espero que us agradi!









Vestit - Mit Mat Mamà (ss'17)
Abric - Lolita Vintage (ss'17)
Clutch - Backstage (fw'17)
Sabates - Roberto Botella (old)


Segueix-me a

instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada