dilluns, 24 d’abril del 2017

L'encant de Maggy Sweet a Nineta


Nineta i Maggy Sweet és un binomi indivisible. L'estil de la marca defineix a la perfecció l'estil d'aquesta franquícia de botigues de les que en podem gaudir d'una a Reus: Nineta Reus, on trobem l’encantadora i simpàtica Tatti (C. Galanes, 16)

M'ha costat bastant, adaptar-me a aquest nou cos que tinc (temporalment) i no tinc ni idea del que em depara el futur, així que havia posposat les meves compres durant un temps, però en el fons sabia que això no podia durar gaire...tot i que m'he fet amb alguna peca premamà, que ja he anat mostrant a través de les xarxes socials, i que potser mostraré en algun altre post, he intentat buscar peces de roba que em serveixin tan ara com després, i entre elles hi ha les dues peces que em vaig comprar a Nineta.


Volia un vestit amb print floral llarg per lluir  aquesta primavera amb la panxeta i vaig descobrir-ne per la xarxa un bon assortiment a Nineta, així que vaig decidir anar a veure la Tatti. 



Efectivament a Nineta pots trobar vestits d'aquest estil i molt més. Una de les marques amb les  treballen és Maggy Sweet, una marca que m'encanta i que, com us deia, defineix a la perfecció l'estil de Nineta: una marca espanyola amb seu a Badalona. Una marca molt femenina, d'aires retro en algunes peces i més bucòlics en altres, més chic en algunes i més romàntica en altres. Les teles són en colors pastels i els seus estampats són sempre preciosos, i en la majoria dels casos venen acompanyats de detalls com llaços, puntes i volants.



La col·lecció primavera 2017 de Maggy Sweet, i que podem trobar a Nineta Reus, està plena de teixits vaporosos, prints florals, ralles marineres, tons pastels i també colors vius.
El vestit, la peça més icònica de la marca, la trobem en totes les seves versions: curt, llargs, amb prints de fantasia, florals, mariners, i sobretot amb molt de color.


 El model “Combi Marta” és un dels dissenys que ens proposen per aquesta temporada. Sembla un dues peces amb una samarreta més llarga per la part de darrera i una faldilla curta de gasa. La firma ja havia tret un model semblant a la col·lecció d’hivern i ara, per aquesta primavera continua apostat per aquesta peça disponible en 3 colors: beix, rosa i blau marí. 


El rosa és un dels seus colors estrella d’aquesta col·lecció, i en general, de la marca, sense dubte és un dels seus preferits, potser per això m’agrada tant! Per a la marca, el rosa simbolitza la tendresa, l’amor, la feminitat i la amabilitat valors que defineixen la pròpia marca i que volen transmetre a través de les seves peces de roba.



Just una de les peces seleccionades per formar part del meu closet és rosa: la samarreta model Valeria amb missatge a la part frontal i llaç a la part superior de darrera. Un model molt chic i femení que em va enamorar i que, tot i el meu estat, encara puc lluir. 




L’altra peça, com us deia al principi del post, és el vesit model Abril, un vestit llarg amb màniga japonesa i de print floral en tons liles, molt fi, d’estil bucòlic i de tela vaporosa que també he estrenat per una sessió de fotos molt especial que molt aviat compartiré amb vosaltres. 



Podeu seguir les novetats de Nineta Reus a través de Facebook i Instagram, i podeu descobrir les seves propostes al C. de les Galanes, 16 o bé, a la seva botiga online



Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada