dilluns, 23 de novembre del 2015

Macrocompra a C&A

Al post d’avui us mostro la meva macrocompra que vaig fer a la nova botiga C&A del Centre Comercial La Fira durant el seu primer dia, quan a més de descobrir peces de roba a un preu molt baix i d’un disseny i qualitat molt acceptable, vaig poder gaudir de descomptes addicionals a raó de la inauguració d’aquesta nova botiga a Reus.
Vaig fer-me amb varies peces, la majoria pensades per a looks més casuals, pel dia a dia. Peces còmodes i funcionals.
Avui us ensenyo les meves adquisicions  i el look que vaig estrenar aquest cap de setmana per donar la benvinguda al fred.




Començo amb els bàsics: 2 samarretes de màniga llarga de cotó ecològic suau, de línia bàsica i tall entallat . Disponibles en una àmplia gama de colors i estampats, la majoria de ratlles. Les meves dos adquisicions van ser una llisa en color mostassa  i una de verda amb línies negres.








També vaig comprar-m’hi dos camisoles llargues estampades. Dues peces que la veritat és que al penja-robes no diuen res però després posades resulten. Una es de tons blaus i l’altre verds i marrons, amples i còmodes. Són peces que em van molt bé pel dia a dia, combinables amb leggings o jeans.





Un jersei de llana molt suau amb color mostassa, un dels colors estrella d’aquest hivern. Em vaig atrevir amb aquest color perquè combina perfecte amb marrons i negres, i fuig dels colors clàssics. La peça és molt còmode, no pica i la mida és perfecte: ni massa gran ni massa estret. Segur que es convertirà en una de les meves peces preferides d’aquesta temporada.




Una faldilla curta i amb una mica de vol, fabricada amb un teixit imitació al cuir, en color marró clar. El teixit de pell ha tornat amb molta força convertint-se amb tota una tendència aquest any.




I per acabar, una brusa blanca que dóna el toc elegant a les meves compres. El teixit de gasa em va encantar molt suau i vaporós, més llarga de la part de l’esquena i amb una doble capa. Combinada amb qualsevol cosa, ni que sigui amb uns jeans, ja aconsegueixes un look més sofisticat.





I aquí teniu el meu look. Un look de diumenge, desenfadat i còmode:





Brusa C&A
Jersei llana C&A
Leggings: Calcedonia
Botes: Ugg
Bolso: D’Aleyda

Que us semblen les meves compres? No està malament per ser la primera vegada, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada