dimecres, 3 de setembre del 2014

Remate Final a Despatx E

El fet de no haver estat per aquí els primers dies de rebaixes va ser un fet positiu per a la meva econòmica, tot i deixar un buit en posts referents a aquest tema durant la temporada.
Però de totes formes, el moment va arribar...tard, això si, però va arribar. Puc considerar la meva actuació comercial durant aquest període de rebaixes com a moderada i tardana. No ha estat fins fa pocs dies que m’he fer-me amb les meves noves adquisicions.
Dues de les meves noves peces són de Despatx E, el Showroom de moda per a dona que tenim a la Plaça de les Oques de Reus, del que vaig escriure’n un post a principi d’any (post Despatx E). 


M’encanten les seves propostes, peces de roba exclusives, de bona qualitat, còmodes i atemporals. Peces de caire més casuals i d’altres més elegants, però amb un toc chic. Principalment de la marca LAB Barcelona, a la qual, des de fa poques setmanes, s’ha afegit alguns dels dissenys dels dissenyadors David Valls & Ingrid Valls, que fins als moments només es podia trobar a Barcelona i a Girona.
Doncs com us deia, les meves adquisicions corresponen al la fase de “Remate Final” de Depatx E. I es que tot i que les rebaixes han acabat aquest cap de setmana, tots sabem últimament la cosa s’allarga una mica més, i és que a més, encara no ve de gust comprar jaquetes i abrics de llana, encara ha de venir l’estiu, no???

Estampats acolorits d'estiu 



I colors més uniformes i sobris per a la nova temporada




I aquí teniu algunes de les seves propostes








I alguns dels seus complements




I aquí les meves dues adquisicions: un vestit vermell xulíssim, molt lleuger i amb un caient molt afavoridor de LAB Barcelona. Una peça còmode i elegant alhora.





I una samarreta moníssima i còmode, amb estampat de caixmirs en tons rosats i fons groc, amb el detall de granadura brillant cosits a la part frontal. Una peça que combina genial amb uns pantalons o faldilla en blanc.




Com sabeu, a Despatx E podeu gaudir d’un tracte personalitzat a hores convingudes, també al migdia, cosa que a mi em va perfecte! I no patiu per si no us agrada res o no us queda de tot bé, perquè això és quasi impossible, segur que acabeu marxant amb alguna coseta...

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada