dilluns, 4 d’agost del 2014

Les nostres ulleres mirall

Ja és agost! I per molts, el principi de les vacances d’estiu. I avui escric un post dedicat a les nostres noves ulleres de sol...aquest anys si! Aquest any no ens he pogut resistir a les ulleres mirall per lluir-les aquest estiu. Un complement indispensable per les vacances.  



Aquesta temporada són moltes les tendències que han causat furor, però les ulleres mirall que fa un parell d’anys semblaven ser una moda passatgera, s’han convertit veritablement en les protagonistes de la majoria de looks aquesta temporada: amb vidres de tots els colors i acompanyades de tot tipus de motllures, aporten impacte i lluminositat...res de discreció!  
Per a ell, que us sembla una de les noves propostes de RayBan. Un clàssic reinventat, del que ja només queda la forma del model “Justin”, amb motllura de cautxú blau i vidre emmirallat  també en blau.



I jo, no em vaig poder resistir a un model de Carrera, la marca a la qual podem atribuir la introducció d’aquesta tendència, de la mà de Sara Jessica Parker a “Sex on the city 2”. La meva adquisició són el model 5001 de la marca. Unes ulleres de tonalitats rosades, segons la marca “acqua rosa” amb motllura transparent en color blau cel, combinat amb les patilles de color morat i amb la lent multicapa en tons rosats, lilosos i taronges. 



Una proposta gens discreta, que m’encanta!



I vosaltres us heu atrevit amb les ulleres mirall o preferiu els clàssic? 


_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada