dijous, 14 d’agost del 2014

Un Kimono per aquest estiu


El Kimono s’està convertint amb la peça clau d’aquest estiu.  Una peça lleugera, d’estampats florals o tribals, monocolor semitransparents, amb serrells, de seda o de robes vaporoses, curts, llargs, d’estil oriental o més ètnic...per a tots els gustos. Tot i que d’entrada sembla una peça de l’any de la picó, d’aquells que portaven les nostres avies, o una capa de perruqueria, la veritat es que posada queda la mar de bé, i és molt afavoridora.
Segur que si no en teniu un al vostre armari, l’heu vist lluir a més d’una. Jo em vaig fixar per primera vegada en aquesta peça durant les nostres vacances a Santorini, on més d’una noia el portava i moltes eren les botigues on en podies adquirir. No en tenia cap, i no sabia el partit que jo ni podria treure, la seva utilitat es pot posar en dubte... així que no em vaig arriscar a fer un desemborsament important, i vaig preferir buscar per aquí a casa alguna opció “low cost”.
La veritat es que a aquestes alçades de la temporada d’estiu no m’ha sigut gens fàcil trobar un kimono, i més, del meu gust, però al final l’he trobat! La meva adquisició va ser en una de les botigues més low cost que tenim a Reus: Shana Reus, una de les franquícies de la marca d'origen català. A Shana trobem una proposta molt, molt econòmica de moda per a dona, en les més de 160 botigues, a Espanya i a l'estranger, on a més, ara podem trobar pijames i moda per a home. 
El meu kimono és d’un estampat floral força discret en tons blau, granat i blanc de setí, lleuger, de mitja màniga i llarg fins a l’altura del maluc. 






I, aquí us deixo alguna proposta de kimono “low cost” que encara podeu trobar, això si, de nova temporada, que de rebaixes poca cosa queda ja....
A Shana, on vaig comprar-hi el meu, podeu trobar propostes com aquest amb estampat de flors de color blau



o aquest altre de setí amb estampat tribal en blanc i negre



Quimono de Mango, d'estampat jacquard ètnic, confeccionat amb mescla de cotó i llana, de mitja màniga i amb serrells al baix.


A Bershka trobem propostes com aquestes.



I a Stravivarius i a Zara ja trobem propostes més pensades per a la nova temporada de tardor-hivern, com aquestes

Capa de Stradivarius

Quimono de Zara

On si que podem trobar un ampli assortiment és a les botigues online de moda, destacant les propostes de Asos




i de Sheinside, molt xulos i bé de preu






I si ja sou fans d’aquesta peça de roba, no us podeu perdre les propostes de Khemeia, us enamoraran! Us deixo amb una mostra





Sense dubte, haurem de fer un lloc al nostre armari per aquest tipus de peça...

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

1 comentari: