dijous, 7 de març del 2013

Tot de color de rosa

Si, és ben cert i queda demostrat que el color rosa m’encanta, però tot i això, m’agrada triar la roba d’aquest color, i no que si torni de forma accidental!


Això es ben bé el que va passar, tota la meva col·lecció de mocadors i fulards, tret de uns quants, per sort! Es van tenyir en qüestió de minuts de color rosa. El causant: un mocador de ralles de color vermell que em van portar com a subvenir de la India, un subvenir que ja és el segon cop que fa de les seves...però ja no ho tornarà a fer, us ho asseguro...
A “algú” se li va acudir que els mocadors es podien posar tots juntets a la rentadora: llana, seda, sintètics, negres, blancs, VERMELLS!!! i la sorpresa quan vaig obrir la rentadora va ser espatarrant. Tot i que la situació pot semblar còmica, us ben asseguro que vaig arreplegar un bon disgust. Ara serà qüestió de provar amb el Vanish o el Neutrex blanco puro, segons suggereixen per la xarxa, a veure si tinc sort i puc recuperar alguna cosa, sinó ara és un bon moment d’anar de compres, l’excusa és més que bona!
I avui us presento la meva última adquisició en qüestió de fulards. Pertany a la meva visita a Aïta, la botiga de complements del Raval Santa Anna, durant aquest període de rebaixes, que ja s’està convertint en tot un clàssic. Buscava un fulard ben gros i d’un color diferent als que tenia (bé, ara qualsevol color que no sigui el rosa ja seria un color diferent!) i després de emprovar-me’n uns quants em vaig decantar per un de llana, amb un estampat paisley en tons veig i marrons amb detalls de petites comptes tubulars daurades resseguint l’estampat, tot ell amb un aire molt oriental. Us agrada?





______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

1 comentari:

  1. Qué bonics els fulards!! Però quina llàstima lo de la rentadora, ainss... :( Accidents desafortunats! De tota manera, els que ens mostres del Aïta també són molt macos...Ara... casi millor rentar-ho a má, pq no et tornis a trobar la sorpresa, no? jeje

    Petons guapa!!

    Per cert! Estic de sorteig al meu blog! Quedes convidada a participar i veuràs que et pots emportar... ;) Seria un plaer veure't per allà! Muaaa!

    ResponElimina