dilluns, 15 d’octubre del 2012

Reinauguració Luxiform Reus

Com han anat aquests tres dies de festa? Jo he aprofitat per descansar i per posar una mica al dia aquest bloc, perquè el retard que portava en les entrades del bloc ja començava a ser important. Suposo que ho heu notat que la meva activitat blocaire minva que dóna gust... però a veure si a partir d’ara puc anar actualitzant el bloc amb més freqüència i anar plasmant les meves darreres adquisicions, els esdeveniments reusencs de caire comercial als quals he assistit, i els meus regalets, perquè us asseguro la informació que he anat acumulant durant les darreres setmanes és nombrosa.

Sense més preàmbuls començo escrivint sobre una festa que va tenir lloc la última setmana de setembre, concretament el dijous 27, és tracta de la festa de reinaguració del showroom de Reus, a la Ctra. d'Alcolea, de Luxiform Il·luminació. Ja us vaig parlar d’aquesta botiga aquí, i justament aquest mes podeu llegir-ne la meva crònica a la NW La Revista de Reus. Així doncs, em centraré en aquest dia, una festa que no pretenia res més que passar una vetllada agradable amb els clients i amics, i mostrar l’establiment a tots els assistents, perquè poguessin passejar-se pel renovat local, d’estètica actual i contemplar les peces exposades al mateix temps que gaudien d’un aperitiu i unes copetes. Una festa plena de positivisme i optimisme.
El local ampli, de color blanc que dóna el protagonisme absolut a les peces de marques d’il·luminació reconegudes com Foscarini, Artemide, Flos, Vibia o Delta Light i a obres de grans dissenyadors com Philippe Starck, Ramón Esteve, Giancarlo Fassina, Michele De Lucchi, Marcel Wanders o Antonio Citterio. Tot un espai singular a la província. 






L’atracció principal de la festa: la llum, i principalment una barra lluminosa de la firma de mobiliari i il·luminació Vondom, a l’exterior del local, acompanyada de diferents làmpades d’exterior, des de la qual l’empresa Vidivi servia uns gintònics deliciosos i cuidadosament elaborats. El vi de l’esdeveniment, L’Interrogant, de les bodegues Clos 93, de DO Priorat, i el cava Adernats de la Vinícola de Nulles


______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada