divendres, 26 d’octubre del 2012

Les nines de l'Atzavara

Els que m’aneu seguint i segurament que molts reusencs, ja coneixeu la botiga Atzavara de la qual n’he parlat diverses vegades en aquest bloc. Doncs bé, la Montse, la propietària d’aquest establiment, ens va mantenint informats a través del seu perfil de Facebook, de les novetats i les propostes que ens va oferint, i fa pocs dies, justament per aquest canal, vaig descobrir unes preciositats que em van enamorar!
Es tractava d’unes peces de bijuteria protagonitzades per unes nines encantadores i delicades, amb un toc parisenc i alhora bucòlic. Mai abans havia vist unes creacions com aquelles en bijuteria! Penjolls i fermalls elaborats a mà, perfectament acabats que combinen diferents materials: teles diverses com feltre, pell, seda, cotó o organdí, ganxet, abaloris amb formes de perles, roses i altres motius com la Tour Eiffel, gàbies, flors, claus, papallones...I a més, cada peça és especial i única, no n’hi ha cap d’igual, un llaç, un color, una flor...totes diferents, però igual d'encantadores. 
Els fermalls, de dos tipus: unes nines motoristes amb el seu barretet o casc fet amb pell, subjectant una Vespa de fusta...



I els altres, amb uns vestidets elegants amb els seus llacets i demès complements...



Els collarets, tota una delícia! També de dos tipus, uns amb una peça de fusta en la qual hi ha dibuixada una il·lustració evocadora, i les altres, amb les caretes de les nines emmarcades en una peça de metall de color d'or vell igual que la cadena...






Evidentment, quan vaig veure aquelles cosetes sabia que no em podria resistir i que ben d’hora aniria a l’Atzavara a contemplar aquelles creacions i triar-ne una per a mi, el color, no falla, havia de ser rosa...I aquí teniu les meves adquisicions, el collaret amb tons de rosa pàl·lid i el fermall també en rosa, tot amb el seu toc parisenc. Una motorista com jo havia de tenir la seva nina motorista, no creieu?






Però a més, vaig marxar de l'Atzavara amb un complement més: un anell d'estil vintage de forma ovalada, amb base de color or vell i amb una il·lustració d'una bicicleta i unes roses, el qual vaig triar d'un ampli assortiment d'anells d'aquest estil, ideals per fer un regal que segur que agrada.





Us asseguro que les fotografies no en fan massa justícia, així que quan passeu pel Carrer de les Carnisseries Velles, entreu a l'Atzavara i descobriu-les! 


______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'




4 comentaris:

  1. Moltes gràcies a l'Aparador de Reus per les seves compres i l'ampli reportatge que ens ha dedicat! Petons ;)

    ResponElimina
  2. M'encanta el teu blog sobre Reus!! Fa bastant que et segueixo i avui volia presentar-te el meu, sobre moda :)

    A més, ara tinc un sorteig obert. Si t'agrada pots participar ;)

    GIVEAWAY: WIN TWO BRACELETS FROM CLICK.TUSCAPRICHOS

    ResponElimina
  3. Judit! T'he nominat als Liebster Awards! :D Són uns premis que es dónen entre bloggers per a premiar la qualitat dels petits blogs i per mi, el teu n'és un d'ells. :) Fes-hi un cop d'ull: http://jessiswecan.com/2012/11/02/liebster-award-2012-nomination/

    ResponElimina
  4. Ohhh quines coses mes maques! m'encanta! ¿T’agradaria conèixer el meu blog? ¡M’encantaria saber la teva impressió!

    Un petonás!
    mividaensuenos.blogspot.com

    ResponElimina