dimarts, 23 d’octubre del 2012

El meu iJuguet nou


Aprofitant que avui s’ha celebrat la inauguració de la nova botiga d’Apple a Reus, INTERCAT IStore, al Centre Gaudí, que com no és d'estranyar ha despertat molt d'interès als ciutadans,  avui escric sobre el meu juguet nou, el meu iPad!
Si, tot sigui dit, no em vaig poder esperar que obrissin la botiga a Reus, i aprofitant un viatget a Andorra, va caure! No m’hi vaig poder resistir. I és que era realment difícil no resistir-s’hi quan hores abans d’emprendre el viatge cap al nostre país veí, un país que té la gran sort on no s’ha de pagar un IVA del 21%..., em van regalar un regal molt, molt personalitzat i que per utilitzar-lo havia de tenir una d’aquestes tauletes.
El regal en qüestió va ser una funda per iPad que em va arribar amb un paquetet pla de color blanc, com no podia ser d’una altre color, amb una goma decorativa en vermell i una dedicatòria. I és que d’entre totes les coses que podem destacar d’aquesta marca amb la poma mossegada, una n’és el packaging, impressionant i digne d’estudi!


Quan vaig tenir aquella capseta a les mans, realment em vaig espantar…que m’estaven regalant l’iPad? No, no podia ser! I a l'obrir-la vaig trobar-me amb una cosa plana de color rosa xiclet, era la funda, la meva funda i mai millor dit, ja que a la part posterior, damunt de la pometa hi havia imprès el meu nom complert. Com veieu, un regal realment per a mi, tan pel color, com pel detall del nom, una possibilitat que ofereix Apple des de la seva Apple Store








Enllaç relacionat:


______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada