dijous, 20 de setembre del 2012

Reus Fashion Festiva (2a Part)

Bé, i aquí va el segon post, el dissabte de Reus Fashion Festival (Rff).
La cosa va comença bé...bé del tot! La meva màquina de fotografiar va decidir abandonar-me just quan portava tan sols 10 minuts a l’interior del recinte. No sabeu quina ràbia fa quan la maquineta comença a emetre missatges que no et diuen res “error, pulse de nuevo el disparador” i pulses i pulses i pulses i...res de res, el missatget que no desapareix i la maquineta que no dispara! Així que no m’ha quedat més remei que per il·lustrar part d’aquest post, amb un recull de fotografies d’altres assistents a l’esdeveniment.
Doncs bé, vaig arribar, just per no perdrem el show de perruqueria de El Meu Secret, que estava a punt de començar. Com sempre espectacular! Un show trencador, diferent i innovador on no van faltar els crepats i els recollits portats a la màxima expressió. 
El Meu Secret, la perruqueria unisex situada al C. Santa Teresa, 16, va participar amb èxit al RFF, amb les desfilades a la passarel·la de moda a l'Auditori, realizant el seu show particular, però a més, a la zona d'expositor, tenien instal·lada una perruqueria temporal on reptaven al visitant a atrevir-se a canviar de look. Com era d'esperar van ser moltes les noies que si varen atrevir...






Després del seu show, vaig tenir uns minuts per passejar-me per la zona dels expositors: l'espai Food, l'espai Beauty, l'espai Moda i la Zona Chill-out a la terrassa, i vaig descobrir gratament que molts dels comerços participants eren nous per a mi, cosa que significava que encara hi ha gent emprenedora que obra els seus comerços a la ciutat: Lina Bosco, Tina Style, el Celler del Pallol, Refan, Cromatics...i que realitzen accions per promocionar-se. 
I després, venia la desfilada de l'Olivia Garzón Escola de Moda, una desfilada molt especial. Els que m'aneu seguint, sabeu que en aquesta escola he après a cosir i he pogut fer els meus primers dissenys, un del quals va tenir l'honor de donar el tret de sortida a aquesta desfilada: la meva faldilla de plomes i el top daurat! Us en recordeu d'aquest look??


 
I seguidament, els models de les meves companyes de classe!

Disseny d'Elisabet Reula
Disseny de Verònica Girón

Dissenys de la col·lecció Degüai de la professora de l'escola i dissenyadora Olivia Garzón. Uns dissenys originals, plens de talls asimètrics i deixant parts del cost visible entre tela. 


Més dissenys d'Olivia Garzón. Col·lecció Lina-Day on predominen els colors taronjosos, realitzats combinant teixits i estampats diversos. 


I més dissenys d'Olivia Garzón....



I ara el torn de Raquel Martí, dissenyadora i també membre de l'Escola de Moda que ens va presenta una àmplia proposta de vestits de festa. 



Tampoc no van faltar els dissenys de vestits de nuvia elaborats amb teixits naturals. 


L'hora de l'acomiadament i les salutacions de rigor en una gran passarel·la de moda.



Les artistes al backstage, un cop finalitzada la passarel·la i contentes per l'èxit! Moltes felicitats noies!!!!



I fins aquí el meu particular Rff, tot i que la festa no havia finalitzat encara... 

Links d'interès: 
Més fotografies de la desfilada aquí

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus pel Facebook


2 comentaris:

  1. M'ha agradat molt el teu escrit! Sóc una model de les que va participar al desfile Olivia Garzón! Salutacions :)

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt el teu escrit! Sóc una model de les que va participar al desfile Olivia Garzón! Salutacions :)

    ResponElimina