diumenge, 23 de setembre del 2012

L'accessori de moda d'aquestes festes


A través del Qpó Reus, el portal web de cupons promocionals que ens ofereixen diversos comerços de la ciutat, del qual ja en vaig parlar aquí, vaig descobrir una promoció molt interessant i alhora una bona opció per un regal que havia de fer en breu: la polsera de Misericòrdia.

Font: Qpo 

Ara està molt de moda això de portar moltes polseres, de diferents modes, formes, colors i materials, jo particularment no m’he afegit a aquesta moda, no se si perquè no m’hi acabo de veure, per comoditat o per casualitat, però la meva mare, molt moderna ella, de forma desintencionada, ha anat col·leccionant-ne un bon assortiment al seu canell. Com a bona reusenca, no li falta la polsera de la festa major de Reus que li va regalar una bona amiga ja fa algun que altre any, complement que i que es pot adquirir a la Joiera Solanes, però ara, una altre joieria emblemàtica, de renom i prestigi de la ciutat, Santi Pàmies, s’uneix a la moda del RTV i alhora a la moda de les polseres, amb l’accessori de Misericòrdia. Ofereixen un assortiment de polseres, totes elles diferents, elaborades amb diferents pedres precioses i altres materials amb un element comú, la medalleta de la patrona de la ciutat en plata.
La que vaig escollir per la meva mare, una Misericòrdia de cap a peus, va ser aquesta: una polsera de pedres negres amb un robí i una petita anella d’or. Però segur que hi haurà més d’una Misericòrdia i per que no, alguna reusenca que lluirà alguna d’aquestes polseres aquests dies. 








Bona Festa Major a tots!

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus pel Facebook

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada