dissabte, 13 d’agost del 2011

Stradivarius: 2.99, 3.99, 4.99, 5.99 €....i cua!

Ja ens trobem a la recta final de les rebaixes d’aquesta temporada i les botigues, principalment de les marques més populars, ja ens ofereixen les propostes de tardor –hivern.
Com molts de vosaltres, que segur que ja us heu fet amb algun modelet, jo també he gaudit d’aquestes rebaixes, tot i que, d’una forma molt modesta i alhora interessant. Me passejat per bona part dels establiments de Reus i la veritat és que m’he moderat bastant, per ser jo, podríem dir que amb excés.
He acompanyat a amigues, la parella, algun familiar i en la majoria dels casos la única que ha arribat a casa amb les mans buides he sigut jo, val a dir però, que algun dia he acabat força decebuda després de descobrir que no quedava la meva talla o el meu número de peu o simplement que no hi havia res que realment m’agrades.
Un d’aquests dies vaig decidir endinsar-me en una de les botigues més conegudes de la nostra ciutat, principalment per les seves llargues cues: Stradivarius. La botiga, com de ben segur sabeu tots, és del famós grup Inditex, actualment està situada a la Raval de Jesús, 34, tot i que pròximament, i pel que vaig veure fa pocs dies bastant pròximament, la trobarem en una altre ubicació, a la Raval Santa Anna, al local on anteriorment hi havia la botiga de la cadena de complements ja desapareguda, Musgo.
Ja feia dies que em rondava pel cap fer-me amb un barret per aquestes vacances i una bona amiga em va parlar un dia de les grans pameles que havia vist a Stradivarius. La botiga no és que sigui una de les meves preferides, de fet, crec que fins i tot feia anys que no hi entrava, així que un dia que passava per davant vaig decidir donar-hi un cop d’ull i endinsar-me enmig de les muntanyes de peces de roba i barres repletes de penjadors dels quals penjaven infinitats de faldilles, vestits, samarretes de tots els colors, talles i estils. Passejant amb certa calma entre les adolescents vaig descobrir les pameles: enormes barrets de color blaumarí. Era perfecte, però li havia de donar un toc personal, així que vaig anar rebuscant fins trobar un fulard de tons rosats que posaria al voltant de la copa per donar-li una mica de color. I per menys de 9 € ja tenia un barret fantàstic!
No vaig poder resistir-me a comparar-me més cosetes, així que al barret vaig acompanyar-lo amb un cinturonet marron trenat que m’aniria perfecte per els vestits de colors llisos que tenia a l’armari, unes diademes, una de blanca i una de verd turquesa, elàstiques, ideals per aquest estiu.
I ja quan havia decidit que ja tenia els complements perfectes que feien falta al meu armari vaig veure penjades les samarretes amb els personatges de la mítica sèrie Gossip Girl amb els personatges del Upper East Site de Manhattan, Nova York. Adolescent? Ridícul? Chic? Potser és una mescla de tot però no podia marxar de la botiga sense aquella samarreta amb el llacet rosa a l’esquena d’una de les meves series de TV preferides on la moda serveix de taló de fons i menys pel que valia! 3.99 €. Fantàstic, ja estava llesta ara a fer cua....
Us deixo algunes fotografies de les meves adquisicions:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada