divendres, 1 de setembre del 2017

Regalets de Textura Interiors



Avui escric d'articles per la llar, de Textura Interiors. Concretament d'una promo que han posat en marxa i de la botiga que aquesta marca té a Cambrils. Situat al Carrer Drassanes, 12, aquest establiment va començar com un outlet però vist l'exit que va tenir a la localitat van decidir deixar-la com a botiga normal, amb les col·leccions pròpies de cada temporada.


Així és com, tenim una altra botiga d'aquesta cadena dedicada a moda per la llar a Cambrils que per a tots aquells que estiuegem per la zona ens va molt bé. A més, he de dir que la dependenta és un encant cosa que sempre és d'agrair.
Jo vaig anar-hi fa uns dies a buscar un regalet que vosaltres també podeu aconseguir: un joc de perfum de ceràmica molt original, amb peces en forma de macaron de diferents colors. Per tal d'aconseguir-lo heu de contestar a un questinari referent a les xarxes socials i com a agraïment la marca us regala aquest joc de perfum per la llar. Us deixo l'enllaç Textura Loves Sharing! per si us interessa. 
Jo ja l'he complertat i ja tinc el meu perfum. I aprofito per ensenyar-vos també el regalet que li van regalar a la Mar, un conjunt de babero, tovallola i muselina de cotó estampat amb topets de colors.






Segueix-me a

instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada