dilluns, 20 de març del 2017

Fan de The Ritual of Sakura de Rituals


Coneixeu Rituals, segur que si. Jo també coneixia la marca i la botiga que aquesta té a la nostra ciutat, en ple centre, al Carrer Monterols, 34. Però des de fa una temporada ja m’hi considero fan!

Des de que un dia amb calma vaig destinar una mica de temps a conèixer els seus productes, n'estic encantada, i no només per la varietat i les prestacions, sinó també pel tracte i l’amabilitat de dues de les noies que hi treballen, la Priscila i la Nora.


Vaig gaudir d'una sessió de maquillatge, em van ensenyar i explicar els seus productes i em van donar mostres de producte que segons els seus consells eren adequades per a la meva pell, els vaig provar i en vaig quedar bastant satisfeta. 





Després de provar els seus productes durant uns dies, vaig comprar-hi un contorn d'ulls i una crema de nit de la col·lecció Active anti-aging complex. Però realment, em vaig enamorar d’una de les seves sèries de productes de tractament corporal, The Ritual of Sakura. Aquesta sèrie està formulada a base de llet d’arròs orgànica i flor de cirerè japonés i aporta hidratació i un aroma delicat i dolç, a més de suavitat a la pell.



No dec ser a la única que aquesta gamma de productes de Rituals ens agrada perquè just la crema corporal ha obtingut el premi com a Millor Producte Corporal Básic que otorga la revista Glamour dins el marc dels "Premios Glamour Belleza 2017". Aquesta crema conté antioxidants, Vitamina E i Centella Asiàtica, que ajuda a enfortir la pell, a més, disposa d’un sistema eco-chic recarregable.
De The Ritual of Sakura, jo he provat l’exfoliant corporal, a base de sucre ecològic i olis suavitzants; el gel de dutxa en espuma, un format que m’encanta! i la crema corporal. I, us puc assegurar que repetiré!



La relació qualitat-preu dels seus productes la considero bastant correcte, i tot i que potser 8,50€ per un gel de dutxa sembla car, l’experiència del seu us ho justifica!


Rituals ens ofereix uns productes fixes i altres col·leccions temporals limitades que val la pena conèixer i provar. A més, et pots fer soci i així aconseguir una sessió de maquillatge, de tractament facial o de relaxació de forma gratuïta. A més, de gaudir de les promocions i regals que cada poc van oferint. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada