dimecres, 2 de novembre del 2016

Visita a Natura amb bici


El repte que avui ens proposava Natura Reus era arribar i entrar a la seva botiga del Carrr Jesús amb el mitjà de transport alernatiu, la bici. Com a premi per a tots els valents que després d'esquivar als vianants que circulen per uns dels carrers més transitats de la ciutat i de la provincia, era ni més ni menys que un 20% de descompte en quasi tots els articles de la botiga: decoració, regals, llar, tèxtil, bijuteria, etc...

Jo he aprofitat l'ocasió per anar-hi, i amb bici, ja que tenia una cita pendent amb aquest comerç que és en un dels que podem trobar, recentment i segur que per molt poc temps, les esperades agendes Mr. Wonderful anuals per al 2017 en tots els seus 4 formats, i jo volia la meva! 

Així és com m'hi he arribat amb la meva flamant bicicleta restaurada, que surt de casa menys del que voldria, però que no podia faltar a una cita com aquesta, he comprat la meva nova agenda per l'any vinent i un parell de cosetes més aprofitant el descompte: un coixí tub i 4 bols de la col·lecció de Tassen. 


Pel que fa a l'agenda Mr. Wonderful, jo segueixo amb l'opció de sempre: anual (de gener a gener), de format gran i de setmana per pàgina. Però ara ja n'hi ha per a tots els gustos i pots triar entre format gran o petit i setmana vista o dia per pàgina. 

Evidentment, totes les opcions porten els gadgets que fan tan especials aquesta agenda: les seves típiques frases positives i idees genials, horaris, llistes, calendaris, quadres de despeses i les indispensables pegatines!







El coixí tub té un tacte suau, suau, suau i molt adaptable, gràcies al seu farcit de boletes de porexpan. És un coixí multifunicional, tan pel descans de musculatura o per qui ha de passar llargs períodes al llit. 


Els mini-bols de Tassen, els bols expresius, senzillament m'encanten! En tinc un parell de mida normal, que ja vaig presentar en un altre post (pots lleguir-lo aquí) i per continuar amb la col·lecció li he afeguit 4 de petites ideals per a posar-hi aperitius, salses o per la soja del sushi, mmmm! 



I per últim, aprofito aquest post per ensenyar una de les meves últimes adquisicions a aquesta botiga, un conjunt molt colorides gerretes de vidre amb tapa i palleta d'aires vintage, ideal per presentar de forma original les boníssimes llimonades que fa la Thermomix, per beure-hi deliciosos smoothies de fruites, tes i infusions fredes, o, perquè no, servir-hi suculents mojitos i cocktails, vàlid durant tot l'any! 





I si estaves pensant en adquirir aquests tipus de gots que estan tan de moda, espera't a veure la proposta que ens portarà Natura per aquest Nadal...segur que seran moníssims!!! 


Segueix-me a


instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada