dilluns, 3 d’octubre del 2016

Sabates i més a 9,99€


Començo la setmana amb un post ràpid per ensenyar-vos les meves noves adquisicions: dos parells de botes. Però el que és veritablement interessant és el preu...9,99€!!! No, no és broma,  ni són de joguina! El que passa és que la botiga de moda i calçat Sache, situada al C. Llovera, 15, curiosament just al costat de la sabateria Sacha, tanca. Però abans, vol liquidar tot l'estoc deixant-ho tot a 9,99€
El passat dissabte, per casualitat, baixant pel Carrer Llovera una munió de gent em va despertar l'interès i vaig veure un gran cartell que anunciava: LIQUIDACIÓ TOT A 9,99€, tot i la gentada vaig decidir entrar-hi a veure que passava i vaig descobrir piles i més piles de sabates, la gran majoria botes i botins d'hivern.





Movent-me com vaig poder entre la gentada vaig anar divisant els models i buscant-ne la talla 38 d'aquells que no estaven mal...i el resultat final va ser aquest: 




Un botí de color granat amb uns acabats en xarol, també disponibles en altres colors...






I una bota alta de color marró clar amb unes tires a la part del turmell





Per 9,99€ no està malament no? 
Per a la vostra informació comentar que la botiga obre a les 11 del matí i a les 17:30h a a tarda, i ja hi ha cua abans d'obrir, no cobren amb targeta i, pel el que vaig poder saber, almenys aquest establiment estarà obert uns 15 dies més abans de tancar definitivament. 

Foto de Susana De Haro



Ah!! i reviseu les caixes que no marxeu amb dues sabates de diferent model, que amb l'emoció i l'atabalament, són coses que poden passar, us ho dic per experiència....


Segueix-me a

instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada