dimecres, 3 d’agost del 2016

Off the Shoulders VS Crop Top

1. Mango
2. Brighty & Co
3. H&M
4. Bimba & Lola
5. Zara
6. Pull & Bear 
Si l’any passat la tendència que es va imposar de forma descarada, sobretot entre les més joves, va ser la dels “Shorts-Calces texanes de coll alt” que deixaven entreveure bona part dels glutis i que arribaven fins a sota del pit, aquesta tendència que malauradament encara dura, s’ha vist en segon pla aquesta temporada en la que el gran protagonista és el “Crop Top”, o dit d’una altra manera un top que deixa veure el melic, part de l’abdomen,  i en més d'una ocasió els xixelins...arribant, en alguns casos, a sota del pit just on comencen molts d'aquests shorts...

Personalment, he de dir que jo no m'he unit a aquesta tendència, crec que per molt que sigui l’últim en moda, hem de conèixer el nostre cos i la nostra edat i veure que no tot ens queda bé. Aquesta peça de roba en concret no queda bé a tothom, i jo no tinc ni edat ni tipus per dur-la, i ho se. Malauradament hi ha molta gent que no...però també se'ls hi ha de reconeixer la valentia que demostren portant-la. Per altra banda, les que com jo creieu que aquesta tendència no va amb vosaltres, tenim una opció que en general és més afavoridora: el Off the shoulders. 
Off the shoulders, o dit d’una altra manera, l’escot obert que deixa al descobert les espatlles,  és un must d’aquesta temporada que trobem en samarretes, camises, tops,  vestits, biquinis i evidentment en els crop tops, sense tirants i  amb el coll de barca, amb o sense mànigues, amb volants o simplement amb goma en tot el contorn del coll. Jo me afegit a aquesta tendència que crec ideal per aquests mesos d’estiu pel toc boho, romàntic i a l’hora sexy que aporta segons el model que escollim, però sobretot, per la seva feminitat i que ens queda molt més afavoridor a totes: a les altes, a les baixes, a les primes, a les grassetes, a les joves i a les "belles"...
He aprofitat les rebaixes per afegir aquest toc “Off the Shoulders” al meu closet, i aquestes han sigut les meves adquisicions: 
Una samarreta blanca amb un coll XL amb brodats de la botiga Sweet & Cool situada al Centre Comercial La Fira, sincerament, una de les botigues amb una estètica més cuidada, molt romàntica, plena de peces de roba en colors suaus, teles vaporoses i complements versàtils, on es combina l’estil boho chic amb el casual més còmode, a un preu força assequible. 




L’altra peça de roba és un vestit a l’estil més mexicà de color blanc amb brodats de diferents colors en els que a mi m’agrada destacar-hi el vermell afegint-hi un cinturó ample en aquest color. Aquest model és de la marca Rinascimento i el vaig adquirir a la botiga de moda Backstage on també podeu trobar la camisola del mateix conjunt i aprofitar les seves rebaixes, com sempre, super interessants!!  



Jo sincerament em quedo amb aquesta última tendència. Crec més en l’opció de: millor per dalt que per baix...Vosaltres que en penseu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada