dilluns, 22 d’agost del 2016

Donuts XXL



L’estiu encara no s’ha acabat!! Encara queda agost!!! I perquè no se’ns oblidi i caiem en la depressió post-vancances, avui us porto un post molt refrescant.
Aquest post el dedico a parlar-vos d’un dels accessoris més de moda aquest estiu (sobretot a Instagram): els Flotadors XXL

L’estiu passat ja vam començar a apuntar maneres, però aquest any el furor ha estat màxim! Segur que per la xarxa haureu vist un sense fi de famosos, bloggers i celebrities en general llançats a piscines amb aquests inflables de tampany extra gran de formes molt diveres: flamencs, cisnes, talls de pizza, unicorns, caballets alats, donuts gegants, o paperina de patates freguides, segur!
Modes a part, són inflables molt divertits i originals, i un bon regal per fer o per fer-se aquest estiu, així que...nosaltres ja tenim els nostres!!! Vaig estar entre a pizza i el donut, i finalment vaig triar una parella de donuts XXL, un en rosa i un marró amb toppings de colors i una mossegada, a l’estil Homer Simpson.

Va ser fàcil trobar-los, de fet, ells em van trobar a mi, perquè de la mateixa manera que aquesta moda s’ha estès mitjançant internet, és per aquest mateix canal pel qual pots fer la compra. Trobar-los pels carrers de Reus, aquest cop, no ha estat possible...(si algú coneix alguna botiga on trobar-ne que no dubti en dir-m’ho! Tota aportació és sempre bona)



Els que vaig comprar jo son de la marca Floatie Kings, i els vaig adquirir a través de la seva web, a molt bon preu i amb un 20% de descompte, del que encara podeu gaudir utilitzant el CODI: FLOAT. En una setmaneta els vaig tenir a casa. La qualitat està força be i el preu, si ho comparem amb altres marques, doncs també! Però si en aquesta web no trobeu el vostre inflable també podeu mirar en altres webs com Mr WonderfulASOS,



Com les celebs, jo també estic traient profit a aquest inflable divertit i còmode, això si, amb una mica menys de glamour...els meus Donuts XXL no van a cap mansió dels Hamptons, ni a les piscines d’Ibiza o a les platges de California, sinó que de forma mes modesta m’acompanyen a la platja de Cambrils i en alguna que altra bassa de mas...Glamour a tope!!!








Segueix-me a
instagramfacebooktwitterlovin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada