diumenge, 22 de maig del 2016

Look de Comunió

La Primera Comunió, deixant al marge la besant religiosa, és un d’aquells esdeveniments socials on per norma general s’espera que anem vestit d’una forma especial: més elegants, de gala, però sense arribar a la magnitud que pugui tenir una boda.
Les comunions normalment es celebren al migdia, i en una època de l’any en que comença a fer el bon temps: ara.

Podem optar per un vestit tipus “còctel”, curt, estampat i amb colors primaverals acompanyat d’una jaqueta fina o un blazer, amb mitges clares i sabates obertes o sandàlies.     
Altres opcions són: escollir un conjunt de jaqueta i faldilla o pantalons, o una faldilla combinada amb una camisa o top, en colors clarets: roses, malves, blaus; colors pastels o crus són els grans triomfadors en aquestes celebracions.  
Tot i que, també podríem afegir peces de roba que s’estan convertint en una nova tendència en aquest tipus d’esdeveniments: els pantalons extra amples de camall (semblants a una faldilla llarga per la seva amplitud) o el jumpsuit, una peça de roba que sembla ser que va arribar per quedar-se.  

El passat cap de setmana vam anar a la Comunió de Màxim i justament la peça principal que vaig escollir va ser aquesta: un jumpsuitun mono, de color negre, de coll halter i amb un gran escot vertical a l’esquena de la col·lecció primavera-estiu'16 de Gas Jeans. Vaig escollir aquesta peça per la seva versatilitat, i el toc elegant i sofisticat, però, també per la seva comoditat. Potser el color no és el més adequat per un esdeveniment així, però el vaig combinar amb un blazer en color blanc i cru per donar un toc més suau al look.
Als peus: talons. Per suposat! Unes sabates mitjanament còmodes però de taló (amb les de reserva al cotxe, per si de cas...) Amb un bon taló sempre ens veiem més estilitzades però tampoc cal anar a patir! Jo vaig escollir unes sabates obertes de color negre estil “peeptoes” amb polsera en forma de T i amb un bon taló de Bimba’s.
Com a bossa de mà, també vaig optar per una opció pràctica i còmode, la bossa estil “chanelera” que em vaig comprar fa temps a ASOS.
Totes les peces, menys el jumpsuit que és una de les adquisicions d’aquesta temporada, són peces de roba del meu fons d’armari, aquelles que mai fallen! Aquí us deixo el look complert 

Jumpsuit - Gas Jeans (pv'16)
Bossa - Asos
Polsera - Lotus
Sabates - Bimba's (old)
Arracades - Majoral a Oxid Joies
Blazer - Mango
Ulleres sol - Carrera
Pel que fa al pentinat, el millor per aquestes ocasiones és senzill, arreglat però sense masses floritures. Jo vaig optar per anar llisa, sense recollit, una opció que va ser vàlida durant unes hores, fins que va començar a revelar-se gràcies a la humitat del dia. Les que teniu el cabell arrissat segur que m’enteneu...
I el resultat va ser aquest (amb cabell revolucionat i tot...)






_____________________________________________

Pots seguir-me a:
instagramfacebooktwitterlovin

2 comentaris: