dilluns, 11 de novembre del 2013

Un “Cloché” de París a Berlín

Una de les meves últimes adquisicions abans de marxar de mini-vacances a Berlín va ser un Cloché, un barret de campana, en feltre, de copa hemisfèrica, cos cilíndric i una petita ala amb una cinta i un llaç realitzat amb el mateix feltre en un dels costats. El Cloché va ser el barret femení predominant dels anys 20 fins passar de moda definitivament el 1933. Tot i així, aquesta tendència, ha tornat, i avui en dia encara podem trobar algun barret d’aquest estil dels anys 20’, el qual considero un complement clàssic que aporta feminitat i un toc d’elegància. 
Va ser precisament de París, la ciutat originaria d’aquest tipus de barret, d’on va venir el meu. El Josep M. Ferran, el propietària junt amb la seva germana de Backstage, una botiga de roba per dona situada al Raval de Martí Folguera, 6. (Entre la botiga de roba per nadó La Caseta i  la sabateria Ferreres) me’l va portar expressament de París per a mi. A la seva botiga, Backstage podem trobar una àmplia selecció de peces de roba per vestir una dona elegant, femenina, cosmopolita i a la última tendència, amb un cert aire parisenc. I és que la seva oferta bé directament de París, una de les capitals de la moda on el Josep M. va sovint per portar-nos peces delicades, exquisides i de qualitat.









Com us comentava vaig anar a Backstage a buscar-hi uns pantalons negres, bàsics, per a fons d’armari. Sempre és un plaer anar a aquesta botiga amb uns aparadors cuidats fins a l’últim detall, on el tracte és més que immillorable, i d’on vaig sortir amb un look sencer:  els pantalons negres de tall recte, un jersei calat en color platejat i un encàrrec, el meu Cloché. Vaig veure el barret en qüestió en color blanc, i em va encantar, tot i que vaig pensar que seria massa delicat, així que em varen proposar d’aconseguir-me’l en algun altre color, un tracte que vaig acceptar encantada.







Al cap de pocs dies vaig tenir el meu Cloché vingut de París que ha estat una de les peces claus de les meves vacances per Berlín, on puc dir-vos que el temps no ha estat tan agradable com el de Reus. Una forma de refugiar-se del fred amb estil, no us sembla?





I recorda que estem de sorteig, participa-hi aquí
_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada