dimarts, 5 de novembre del 2013

Jerseis nous per a Berlín

Hola des de Berlín! Ja estic aquí descobrint aquesta ciutat i descobrint nous aparadors! No obstant, avui escric sobre una de les meves compres abans i per a aquest viatge. Mango no para de fer promocions i ja sembla quasi impossible comprar alguna cosa d’aquest comerç sense que estigui rebaixat o sota algun tipus de promoció, així que vaig aprofitar per mirar si trobava alguna peça de roba per estrenar durant el viatge, durant aquest dies ofereixen peces de la col·lecció de tardor a un 50%, i sí, me’n vaig beneficiar comprant-me un jersei gris metal·litzat adornat amb lluentons platejats, coll rodó i màniga llarga reglan, una peça clau per aquesta temporada en que el brillant ve amb força. 
Però això no va ser tot! A la contraportada del seu catàleg vaig veure un jersei negre folgat amb unes grans clapes rodones en blanc, coll rodó, màniga llarga i vora de canalé, del que em varen informar que quan s’acabés ja no en rebrien més i a més Em va encantar de seguida però posat encara guanya més, ample, còmode i suau, i el preu...Increïble! Per cert, si veieu alguna peça que us agrada del catàleg no dubten en preguntar on el tenen, hi ha peces de roba que no tenen a la botiga i com em va passar amb aquest jersei, me'l van treure del magatzem. 

Aquí us deixo les meves noves adquisicions que m’han acompanyat en aquest viatge!








_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada