dilluns, 22 d’abril del 2013

Els que enganxen al Món de Reus


La Rosa Baró, el Josep Baiges i jo amb els nostres Premis Enganxen
Quins nervis, quina vergonya i quina tremolor incontrolable davant de tantes persones, jo que no estic gens acostumada a això de parlar en públic... d'anar de compres si que en sé, si…però de parlar davant de tanta gent...ufff! Però bé, tot s’ho va valer en una dia tant especial i tant emocionant com el de dijous passat. 
Un reconeixement que potser és excessiu,  potser no n’era mereixedora i segurament que hi ha més d’un miler de persones que s’ho mereixien més que jo. Però no puc amagar el fet de sentir-me plenament orgullosa d’haver rebut un "Premi Enganxen" i de formar part del Món de Reus, i tot el que això engloba.
Del Josep Baiges, comunicador, blocaire i autor del conegut i reconegut bloc "El Món de Reus", jo ja no en puc dir res més d’original, només felicitar-lo per tot el que està fent per Reus i pels reusencs, donar les gràcies per fer-me sentir de "El Món de Reus" i regalar-me aquest fantàstic regal coincidint amb el 2n aniversari d'aquest bloc.
Moltes, moltíssimes gràcies per tenir-nos presents a mi i a tanta gent  de Reus, regalar-nos les teves paraules al teu bloc i la vetllada de dijous.   
Menys mal que aquest any no hi ha vídeo de la gala, no n’hi ha no? Perquè me sembla que em moriria de vergonya de veure’m allà dalt feta un sac de nervis. El que si que hi ha són fotografies, que si no vaig errada, em vaig convertir amb la fotògrafa improvisada de la nit. Quina gràcia em feia veure els premiats posant, esperant el clic de la meva màquina de fotografiar, per tornar als moviments naturals. Molt bo! Sense voler vaig captar l’atenció de tots els premiats. Als que aprofito per felicitar! Si en voleu saber més de tots ells, visiteu el bloc del Josep Baiges, aquí.
També aprofito per donar les gràcies a la Rosa Baró, Nutricionista-Dietista, gran amiga i blocaire del seu bloc de nutrició, Rosabarodiet, a la que vaig tenir el plaer de glosa i entregar el seu premi, i la qual va ser la encarregada de presentar-me, parlar d’aquest bloc i entregar-me el Premi Enganxen. Moltes gràcies a tu també Rosa!
I recordeu que en essència aquest bloc neix i creix gràcies a la meva passió per les compres i amb el que gaudeixo fent-ho. No es tracta de gastar molts diners, que sóc ben conscient que d’això la gran majoria n’anem escassos, no. A Reus i ha de tot, per tots els gustos i per a totes les butxaques: un detall, un regal, un caprici, tot ajuda a viure. Gaudiu i compreu al comerç de la nostra ciutat, el millor centre comercial de Món, de la millor ciutat del Món, la única ciutat amb un món propi: el Món de Reus.
Jo us deixo amb algunes fotografies, i si en voleu veure les instantànies de la gala semi-complerta, podeu fer-ho accedint aquí

Moments abans de l'inici de la gala

Josep Baiges i Ruth Troyano

Josep Baiges, Jordi Cartanyà i Marc Càmara

Fent entrega del seu premi a la Rosa Baró
La Rosa Baró entregant-me el premi 

Les Ganxetes del Portia 

Francesc Domènech i Toni Orensanz

Jordi Escoda per la Tertúlia de Reus

Centre Excursionista Reddis

Josep Baiges, la Secció de Patinatge del Reus Deportiu i Enric Tricaz

Teresa Saperas


David Fernández i Sílvia Sagalà de Canal Reus TV

L'alcalde de la Ciutat, Carles Pellicer

Foto de grup de tots els premiats

La Rosa i jo

amb la família

 ______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada