dimarts, 5 de febrer del 2013

La petita Clea de Marset


Avui us presento la meva nova lampadeta: és diu Clea i és de color rosa! Quan la vaig veure no me’n vaig poder estar! Havia de ser per a mi!
Clea és una petita làmpada de sobretaula de Marset, la marca d’il·luminació d’origen català, que va nàixer a la dècada dels anys ’40 com una empresa familiar dedicada a la fosa de metall i que s’ha anat reinventant al llarg dels anys construint una marca jove, sòlida i de reconeixement internacional. Durant l’últim any, Marset va redissenyat una de les seves làmpades de sobretaula: la Clea, oferint-la ara amb uns acabats més actuals: taronja, blanc perla, rosa, marró i antracita.
Aquesta làmpada és un disseny del 2006 de Christophe Mathieu, el també creador de la conegudíssima Discocó, entre altres. És fruit de les millors tendències del pop i de la innovació de materials del segle XXI. El seu disseny reflecteix la ergonomia, estètica i modernitat dels objectes dels anys 60 (segons Marset).
Té una alçada de 27,5 cm i la base de 14,2 cm. Està fabricada en policarbonat, disposa de l’interruptor a la seva base i la podeu trobar a Luxiform Il·luminació, on la vaig comprar jo! O també a la seva botiga onlineamb descomptes especials. 
Una cucada per la taula del meu taller!





Enllaços d'interès: 
A Twitter #luxiform
Botiga online - www.iluxiform.com 

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada