diumenge, 3 de febrer del 2013

A la 4a planta del Corte Inglés

Avui dedico aquest post a la meva amiga i companya de feina Montse, que m’ha d’aguantar cada dia i ser que no és una feina fàcil...La Montse és el que podríem considerar una heavy consumer d’unes marques determinades, concretament G-Star i Miss Sixty
Com acostuma a passar a tot aquell que treballa en horari comercial el que ens falta és temps i el poc que tenim l’hem d’optimitzar al màxim. Per això, al migdia és un bon moment per aprofitar i realitzar alguna compra exprés en algun d’aquests establiments que tenen obert. Un dels quals, El Corte Inglés de Tarragona.
Per si no passem prou hores juntes, hi ha migdies que també els passem juntes i més d’una vegada ja hem anat al Corte Inglés on ella si pot vestir amb molta facilitat i rapidesa.
Arribem i ens dirigim directament a la 4a planta “la planta joven”, allí trobem el corner de G-Star junt a altres com Levi’s, IKKS, Pepe Jeans, Tommy Hilfiger, Naf Naf, Salsa, Guess o Calvin Klein. En la última visita a la 4a planta del Corte Ingles l’objectiu era una jaqueta de G-Star en la qual la Montse feia temps que hi tenia posada l’ull. Jo només tenia intensió d’acompanyar-la i com a molt, com a molt, mirar si trobava la última peça de la meva llista de rebaixes: la camisa blanca.
Mentre la Montse s’emprovava aquella americana i altres peces de roba, totes G-Star, jo vaig veure una camisa blanca, me la vaig emprovar, però com ja m’havia passat en altres ocasions, no m’acabava de fer el pes...Després de dirigir-nos al taulell per pagar les noves adquisicions de la Montse: l’americana blaumarí xulíssima de la col·lecció Midnight, de nova temporada i dues peces més rebaixades un 50%, vam passar per davant del corner de Calvin Klein i ens va cridar l’atenció una jaqueta taronja que duia el maniquí disposat al costat d’un aparador ple de camises de tots els colors,  i justament allí va ser on vaig trobar la meva camisa blanca que havia estat buscant durant tan de temps i, a més rebaixada a un 50%, me la vaig emprovar i fet! Cap a treballar carregada amb aquella bossa vermella tan famosa de les rebaixes del Corte Ingles.
Ja tinc la camisa blanca per a fons d’armari!




Aquí uns deixo imatges de la jaqueta que es va comprar la Montse. La jaqueta, americana, Olympia Blazer, d'estil urbà, cosmopolita i formal; de color blau naval amb un petit toc brillant. 






I aquí teniu la meva camisa, simplement un bàsic: De color blanc, fabricada amb cotó, amb el detall d’unes tires de ganxet verticals a la part de davant i horitzontal a la part superior de l’esquena. El coll tipus “baby” i les mànigues amb un petit frunzit a l’ombro i un volantet amb goma a la part del canell, molt pràctic i còmode. 






______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


2 comentaris:

  1. Que maca la camisa!
    Estic de sorteig al blog, per si vols participar ;)

    Sorteig: clutch BIMBA&LOLA a Dealicia

    ResponElimina
  2. Bon blog!!
    Acabo d'obrir un blog sobre maquillatge i bellesa en català, si t'interessés el tema:

    www.monetespintades.blogspot.com.es

    Petonets!!

    ResponElimina