dimecres, 13 de febrer del 2013

La meva nova faldilla DIY

Avui toca parlar de la meva última creació, una faldilla creuada, de tweed  i tonalitats vistoses en la que no hi podia faltar el rosa, es clar! Amb unes puntetes en tot el seu contorn que li dona un estil més dolç i romàntic. Una peça perfecte per donar color al fred hivern.
La roba forma part de la meva última adquisició a la botiga Retalls Moda, pocs dies abans de que la propietària, la Mercè, es jubiles i tanques el negoci que regentava al Carrer dels Regs. Tot i que d’això ja fa un any, encara guardo una pila de robes esperant convertir-se en peces de vestir, coixins o alguna altre cosa. Per ara, només n’ha sortit aquesta faldilla però temps al temps...
Pel que fa als detallets, vaig decidir mirar a veure que trobava a la Merceria Parisi, al Carrer Amargura, 75, o dit com ho diria la meva mare: “allà dalt al campanaret”, una botiga plena de botons, betes i fils de tot tipus i de tots els colors, que encara guarda l’essència de fa molts anys. Amb aquell taulell i aquells mobles de fusta plens de calaixets que contenen tot de petits objectes per subjectar, per complementar o per donar un toc especial a qualsevol peça de roba. Quan hi vaig entrar, no sabia ben bé que hi podia posar a la meva faldilla, però quan va ser el meu torn, allí damunt del taulell vaig veure-hi el detallet perfecte per la meva faldilla. Aquella tira de puntetes subjectada a una cinta de vellut disponible en verd o en rosa pàl·lid. Allò era el que volia, el que no tenia tan clar si m’emportaria el verd o el rosa...però la proposta que em va fer la Pili, una de les dependentes que de forma desenfadada, molt alegrement i sempre somrient, atén a tothom que entra per la porta, era perfecte! Posar-hi les dues cintes i subjectar-la amb dues sivelles de pell, i aquí en teniu el resultat. (evidentment un resultat que no hagués pogut aconseguir sense la tutoria de l’Olivia Garzón a la seva escola de moda)
Us agrada?





______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada