dilluns, 6 de gener del 2014

Uns reis molt dolços

Ja han passat els reis!!! Com ha anat la cosa? Jo no em puc queixar. gens ni mica! Però deixaré el tema regals en un altre post. Avui parlo de les postres del dia de Reis. El tortell...no, tot i haver-ne menjat com mana la tradició, avui no escric del típic tortell de Reis, sinó d'uns postres alternatius: els Cupcakes dels Reis de Nina’s Cake.


Font: Nina's Cake Facebook Fan Page
Ara feia molts dies que no us parlava d’aquest comerç especialitzat en rebosteria creativa situat al Carrer del Vent, però aquí teniu de nou una de les seves originals propostes. Vaig descobrir els Cupcakes dels Reis Mags a través de la seva fan page de Facebook AQUI, i els vaig veure tan graciosos i tan ben elaborats, amb tot de detalls, que no em vaig poder resistir a fer la meva comanda per poder menjar-nos-els el dia de Reis, però es que a més d’oferir-los com a producte, també els van poder realitzar les alumnes que van participar en un dels seus tallers, concretament en el de Cupcakes de Nadal.


Font: Nina's Cake Facebook Fan Page

Si sou com jo que no tinc massa habilitats rebosteres, podeu fer els vostres encàrrecs personalitzats, i si sou de les que si, dels que us agrada aquest món, sabeu que a més de poder realitzar cursos per millorar les vostres habilitats i conèixer tècniques noves, a Nina’s Cake teniu un amplíssim ventall de productes, llibres, ingredients, eines i accessoris per elaborar les vostres pròpies creacions.

Aquí tenim els reis més dolços d’aquestes festes! Aquests no porten regals però si que són tot un regal en si mateix....









_____________________________________________


Pots seguir L'Aparador de Reus a


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada