dimarts, 28 de gener del 2014

I encara més rebaixes!

Seguim de rebaixes, que encara ens queden alguns dies per gaudir d’interessants descomptes. Jo tenia uns objectius clars: un jersei blanc, una peça molt versàtil, fàcil de combinar i que sempre va bé tenir com a fons d’armari. Una faldilla curta de la meva talla...que cada vegada costa més de trobar dins del meu vestidor, una jaqueta en negre per substituir els que tinc que ja fan “boles” i les sabates de saló i el fulard en tons negre i algun capritx a bon preu...

Com ja vaig mostrar en l’últim post de rebaixes, aquí, les sabates i el fulard ja ho tinc, i avui us mostro més adquisicions que com veureu, demostren que els meus objectius es van complir al 100%. 
El jersei blanc i la faldilla van sortir del mateix lloc del Linia, la botiga de moda i complements per a dona i home situada al Carrer Amargura, 69. Una botiga de tres plantes: la primera dedicada a la dona més sofisticada, amb marques exclusives i roba elegant, amb marques com Armani o Javier Simorra. A la segona, la planta jove per a noia on trobem roba més d'estil casual i esport. I a la tercera, la planta dedicada als homes, on podem trobar des de vestits elegants fins a roba més esport, a la qual destaco la marca Aeronáutica Militare (també disponible per a dona)  
Les dues peces que vaig escollir són de la mateixa marca, Naf Naf. Tocs daurats tan en una peça com en l’altre. El jersei, una peça còmode, ample i molt suau amb un punt d’angora. La faldilla curta, metal·litzada, amb un estampat geomètric en negre i daurat.





L’altre peça es de la botiga de moda per a dona: Atena, del Raval de Jesús. Es tracta d'una jaqueta de llana en color negre, un fons d’armari, versàtil i pràctica, amb un tall especialment original en forma triangular a la part de la cintura, i amb dos botons típics de trenca a la part més alta. 



I per últim, els meus dos capritxos i alhora un regal...perquè això d’acompanyar la mare de compres té els seus avantatges... Una samarreta de màniga llarga en color morat amb un detallet  al coll, molt chic, i un vestit de dos peces de color negre, d’estil molt casual, dos peces de Backstage, al Raval Martí Folguera,6. Unes autèntiques gangues!!! Si ja per si Backstage és un comerç molt interessant, per rebaixes encara més!





_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada