divendres, 3 de gener del 2014

Super Mobilitzada!

Avui un altre post de regals, bé d’un regal que es mereix un post per a ell solet. Un regal difícil de superar, un super mobil nou, l’iphone 5S, de color blanc. M’he esperat molt de temps...per ser jo, però a la fi, ha arribat!  No em negareu que és un regal increïble, i no sabeu la il·lusió que fa obrir aquell paquetet petit de disseny especialment dissenyat amb molta cura, rectangular, de color blanc amb una cinta de goma vermella i una pometa platejada dibuixada en un sobre petit a l’exterior d’una caixa que sense obrir-la ja saps que conté: una petita joia d’última generació. Emocionant!






Un cop tens mòbil nou però, el segon pas, i molt important, és protegir-lo. I evidentment, el meu iphone nou no podia estar protegit per qualsevol cosa, així que vaig anar mirant per la xarxa quines opcions tenia, tot preguntant-me a Reus on podia anar a buscar una funda o carcassa ben xula. Algun lloc se’m va acudir però no m’acabava de fer el pes, així que vaig sortir per Reus ha veure si trobava alguna alternativa a fer la meva compra per internet.
I com ja comença a ser habitual, el comerç de Reus em tenia preparada una altre sorpresa: Al número 28 del Carrer Jesús, un nou comerç on trobar-hi allò que buscava i que necessitava el meu mòbil: Moviaticos.
Moviaticos va obrir fa escassament una setmana. Forma part d’una cadena de modernes franquícies especialitzades en productes relacionats en telefonia, amb més de 1500 referències: tots els complements necessaris per als nostres mòbils i tauletes, a les quals cal destacar les carcasses per a mòbils, exposades i classificades per marques i models. Carcasses divertides, originals, acolorides, funcionals a preus de “ebay”, com el propi personal de la botiga defineix.


Font: Facebook Moviaticos Reus Instalphone 

Font: Facebook Moviaticos Reus Instalphone

Font: Facebook Moviaticos Reus Instalphone

I aquí està el meu mòbil nou amb la seva funda nova "happy scrapping" de Moviaticos. 






Així que ja ho sabeu, ja tenim a Reus, l’alternativa a les botigues online on trobar propostes originals per vestir, protegir i complementar els nostres mòbils. 

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada