dimarts, 12 de gener del 2016

Brighty & Co aposta doble per Reus

Un dels comerços que ha demostrat estar més allunyat dels conflictes i controvèrsies entre el comerç del centre i el nou centre comercial és Brighty & Co. Una empresa jove, catalana i que apunta maneres perquè des de la seva arrancada al 2014 a Barcelona, han estat varis els punts de venta que ha anat obrint en diferents demarcacions.


Fa encara no un any, vaig dedicar un post a aquesta companyia que va apostar per la capital del Baix Camp per obrir-hi la seva segona botiga, la primera fora de la ciutat comtal. I va escollir un dels millors emplaçaments comercials de la ciutat, en ple centre, al Carrer Monterols. Pocs mesos després, aquesta marca no ha fer més que créixer, obrint noves botigues al Centre Comercial Splau de Cornellà, a Granollers a Platja d’Aro, i apostant novament per Reus, obrint en menys d’un any la seva segona botiga al nou Centre Comercial La Fira.


Així és com, actualment podem gaudir de dues botigues d’aquesta marca a la ciutat, una per als qui prefereixin el centre i una altra al nou Centre Comercial.


El dia de la mateixa inauguració vaig anar a conèixer aquest nou establiment: un local tan cuidat i amb el mateix encant que la botiga del Carrer Monterols, seguint l’estil característic de la firma. L’oferta, de marca pròpia, ve a ser la mateixa que podem trobar en totes les seves botigues: l’estil casual dels seus jerseis, jeans, jaquetes de punt i dessuadores, samarretes i altres peces bàsiques dels colors més tendenciosos; l’estil boho en moltes peces, complements i accessoris on els protagonistes són el cuir, les plomes i els serrells; i l’estil romàntic i més nostàlgic en peces de gassa, teixits vaporosos, colors pastels, frunzits, calats i bordats.   
Vestits llisos de diferents colors o de bonics estampats, faldilles i altres peces i accessoris molt d’acord amb les tendències actuals i d'esperit jove. 



Evidentment no vaig poder sortir-ne de la botiga amb les mans buides i van ser 3 les meves adquisicions: un vestit estampat en color mostassa, una bufanda XXL de quadres en tons blaus, verd aigumarina i groc, i un collaret llarg format per varies cadenes.


El vestit em va agradar especialment. L’estampat, el tall i el color, un dels colors estrella de la temporada i que s’allunya dels típics tons foscos que acostumem a portar durant els mesos més freds.



La bufanda XXL, una més per a la meva col·lecció. Un clàssic de l’hivern que ja fa un parell d’anys ens han presentat més d’una marca en diferents versions, aquesta en concret, de tons blaus em va encantar i no m’hi vaig poder resistir. Aquest tipus de peça tipus manta és ideal per aquelles fredoliques com jo.


I per últim, un collaret llarg d’un estil molt hippy format per peces de colors, diverses cadenes de diferents colors i una en pell marró.



Només vull aplaudir, des del meu punt de vista modest i totalment personal, el fet de Brighty & Co ha vist el Centre Comercial La Fira com una oportunitat, com la manera de poder arribar a més gent, apropar-se a la ciutadania i créixer com a empresa, i no com una alternativa al centre. Així que ja sabeu! Ara és un bon moment, aprofitant les rebaixes, per apropar-se a una de les seves botigues, o a les dues, i fer-se amb alguna de les seves propostes.   

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada